2020-05-13, 21:41
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror ni han försökt ta livet av sig?

Tishko förd akut till sjukhus

Kanske ... men säkert svårt med all övervakning. Men mer troligt att han fått psykiskt sammanbrott och Psykmottagningar finns på sjukhus.
Citera
2020-05-13, 21:41
Medlem
Hur var det med ryktet att en släkting till GM ägde en slabbig pizzeria?
Nån var inne på att hennes kropp kunnat hamnat på pizzor

(skojjar inte)
Citera
2020-05-13, 21:42
Medlem
Pusselhelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetHeligaLandet
Det borde inte vara svårt att ta livet av sig alls i fängelse. Det kommer bli enklare att göra det där , tro mig.

Ingen verkar dock än veta om detta verkligen var ett självmordsförsök än?
Hoppas inte han dör ännu. Han behöver få lida innan. Men inte för länge, blir så dyrt att ha honom frihetsberövad, rättegång och fängelse. Bättre han lider nu. Rättegången inleds och hans skuld bevisas. SEDAN kan han få dö. Gärna smärtsamt...
Citera
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *nickName
Jag hade gärna velat se en viss forumists analys på FUP. Kanske kan man ha sprutat in blodet i lägenheten med brandslang?
Ja 🤔
En vinkelslang som kan riktas det håll man vill.
Nä nu har hon slagit sig själv så hon avlidit, han har ”bara” styckat henne..
Citera
Medlem
Pusselhelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knux
Han är en feg liten råtta. Kommer dömas för mord. Att huvudet är kvar i lägenheten var helt klart största missen.
Glöm inte: 9 dagar. NIO DAGAR missade polisen detta....
Citera
2020-05-13, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Han fick väl också ut FUPen i dag och bröt ihop kn jag tänka mig

Han trodde väl inte det fanns sån teknik, med blodspårning mm, trodde väl ALLAAH skulle rädda han.

Hoppas han får en smärtsam död
Citera
2020-05-13, 21:44
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetHeligaLandet
Det borde inte vara svårt att ta livet av sig alls i fängelse. Det kommer bli enklare att göra det där , tro mig.

Ingen verkar dock än veta om detta verkligen var ett självmordsförsök än?

Han är häktad.
Dock efter att ha läst FUP skulle inte förvåna mig om han fått lugnande. Sparat dessa. Ev blev av med restriktioner när stämningsansökan kom. Tog alla.
Skulle inte bli förvånad om vi om 2-3 dagar får veta att han är avliden.
Senast redigerad av Pandalina4 2020-05-13 kl. 21:46. Anledning: Nog avlider snart
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Tippar på att förhören med hans anhöriga blev för mycket för honom att läsa, antingen är det kollaps eller självmordsförsök i häktet. Jag lutar åt det senarenämnda.
Citera
Medlem
Citat:
Advokaten om kroppsdelen

Beatrice Rämsell säger så här om att kroppsdelen i lägenheten hittades först två veckor efter det misstänka mordet:

– Jag tänker att man hade ett beslut om husrannsakan redan den 19:e och då får man utgå från att den genomfördes. Då kan det inte ha funnits något där.

Den har lagts där i efterhand menar du?

– Vi har en huvudförhandling framför oss och jag vill inte föregripa det. Det är där som materialet skall framföras. Det finns mycket frågetecken och detta är ett av dem.

https://www.expressen.se/gt/krim/wilma-anderssons-pojkvan-mordatalas/

Så försvaret skall dra en rövare som är lika trolig som att himlen är grön?
Fy fan så tröttsamt.
Citera
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sambanero
Är inne på ditt spår. Troligtvis natten till den 15:e eller 16:e när grannarna hörde dunsen ute i trapphuset och med den större resväskan som var försvunnen ur hans lägenhet. Skulle det kunna vara så att han inte fick plats med huvudet i den större resväskan och därför la det i den mindre resväskan? Kanske hade han tänkt att ta tag i den vid ett senare tillfälle. Blir ju mycket att bära om man tar två resväskor samtidigt ner för trappen, och om han skulle gått upp igen för att hämta den mindre väskan kan han tänkt att han ådrog sig för mycket uppmärksamhet.
Ja, så kan det mycket väl vara.
Resväskan med kropp kan ju ligga i något vattendrag i Uddevalla och att hans plan var att ta nästa resväska sen men att det blev ett så snabbt sök efter Wilma att han inte hann/vågade gå iväg med väska 2.
Det kan ju också vara så att han hade resväska 1 enbart som redskap till bilen och att han sedan grävt ner henne. Det som är förbryllande är att han var smutsig och betedde sig konstigt genom att gå med utsträckta armar utmed E6 när polisen fann honom den 14.11. samt att Wilmas pappa tyckte att golvet såg lerigt ut när han tittade genom brevlådan.
Hoppas han blir knäckt under huf och erkänner samt berättar var kroppen finns
Citera
2020-05-13, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Hur var det med ryktet att en släkting till GM ägde en slabbig pizzeria?
Nån var inne på att hennes kropp kunnat hamnat på pizzor

(skojjar inte)

Är du så jävla dum att du tror det ens är en möjlighet?
Citera
2020-05-13, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Jag utgår från att de inte är anställda för att "känna" utan för att ge adekvat vård till den som beöver just vård.

Skulle de enligt dig slippa ge vård åt en rattfyllerist som skadat sig när h*n kört i diket?

Tishkos vårdbehov är sannolikt mycket stort.
Vi har bara sett början av det.
Glöm inte att han redan, under häktningstiden, har vårdats på rättspsykiatrisk klinik.

Rattfylla är väl för fan inte samma sak som terror och hedersmord!

Sen har ju sjuksköterskor "gett fel" dropp förr.
Lite Arse*ik kanske piggar upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in