2020-05-13, 20:24
Medlem
Vem är Maggan som dom pratar om hela tiden?
2020-05-13, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det vet du mycket väl Ursula.
There you go again...! Undrar huuur besvikna de blir över filmen. Gissar på oooooooooooo myyyyyyyyyy gaaaaaaaaaad!
2020-05-13, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är spännade att se att samma medlemmar i forumet är inne samtidigt varje dag. Ni vet säkert vilka jag menar och det vanliga är att kåta på pojken med husporslinet i käften och Easy Rider. Kan bara gissa att dessa kommer från samma IP och säkert samm HD signatur. Kul att bögalbanen även har följare på Flashback

Ha ha..konstigt..jag tänkte exakt samma tanke när jag läste ifatt tråden för en stund sedan 😂
2020-05-13, 20:25
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja men jag förstår det inte. Han bad väl om ursäkt för hans kommentarer? Alla i huset har väl sagt hemska saker dom med. Jag menar Sami var ju fan fd nazist. Varför singla ut honom?
De var i princip tvingade att be om ursäkt, men bland deltagarna är det ingen av dom som tror att han och Isabel inte har antisemitiska åsikter och vill därför inte ha något med dom att göra. Sami har varit tydlig med att han lämnat det där bakom sig så går ju inte riktigt att jämföra.

Dessutom så brände både Kim och Isabel sina sista broar hos gruppen när de i en live hånade Mergim för att vara feminin och menade att han uppenbarligen var kär i Lennie och kallade honom för bög. Så.
2020-05-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Vem är Maggan som dom pratar om hela tiden?

Samis bästa kompis
2020-05-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag svarar dig ibland endast när jag är uttråkad.
Vet du vad nazism innebär egentligen eller får du ur dig skit på beställning?
Om du är ärligt intresserad av det så rekommenderar jag dig att läsa Sir Ian Kershaws böcker.
Du kommer säkert inte skillnaden mellan killar från små orter som i sin tidiga ungdom gör dassiga val att tatuera och nazism. Skillnaden är avgrundsdjup, tro mig.
Och i bland: here we go again. Kul se hur de reagerar på dagens avsnitt...
2020-05-13, 20:28
Medlem
Citat:
De var i princip tvingade att be om ursäkt, men bland deltagarna är det ingen av dom som tror att han och Isabel inte har antisemitiska åsikter och vill därför inte ha något med dom att göra. Sami har varit tydlig med att han lämnat det där bakom sig så går ju inte riktigt att jämföra.

Dessutom så brände både Kim och Isabel sina sista broar hos gruppen när de i en live hånade Mergim för att vara feminin och menade att han uppenbarligen var kär i Lennie och kallade honom för bög. Så.
Hur kan dom veta att dom har antisemitiska åsikter? Sami valde ju 2 veckor innan att tatuera över sina tatueringar ju. Han har ju bilder på sin insta där han har vitmakts tshirt på sig lol. Men har inte alex också hånat mergim att vara feminim? Dom kallade väl inte honom för bög?
Medlem
Citat:

Har du koll på vilka du messar med...?
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
haha la också märket till det.... och att julia som är i kanten mot antybordet sitter med ryggen mot :P
Haha ja Men hon sitter bredvid Martin i alla fall! Undrar om de kommer överens bättre utanför.

OnT nu blir det 4 besvikna ansikten vi får se snart!
2020-05-13, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja men jag förstår det inte. Han bad väl om ursäkt för hans kommentarer? Alla i huset har väl sagt hemska saker dom med. Jag menar Sami var ju fan fd nazist. Varför singla ut honom?
Kim och Isabel har haft en live ihop där de skrattade och kommenterade Mergims läggning och hur han och Lennie är mot varandra. Detta har visas för många på Instagram i en sparad live. För kanske 3 veckor sedan
Sen har Kim i månader varit bitter för att han blev utkastad ur bb, så han har lagt upp i sina storysar flera gånger skit om Samis förflutna pga att Kim som då är bitter ville få sami utkastad för olika saker
Mn nu är det tydligen synd om Kim i trolljägarna. Fast han själv smutskastat andra i medier
2020-05-13, 20:31
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Har du koll på vilka du messar med...?
Jaaaaaaaaa

OnT. Haha fan vad besvikna de blir nu
2020-05-13, 20:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och i bland: here we go again. Kul se hur de reagerar på dagens avsnitt...

Verkligen. Vuxna människor som ignorant kastar ur sig saker maskinellt som de har snappat upp på Aftonbladet. De orkar inte kolla upp något på egen hand, det är ju egentligen det nazismen var ute efter, dessa får som bara läser ett Kalle Anka reportage.

Yes, nu kommer säkert ännu ett spännande avsnitt av BB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in