2020-05-13, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denarge
Hej, Kommer du ihåg att du kallade mig TROLL. Dagens uppgifter stammer med vad jag sagt länge...Eller?
Jajamensan - och jag pudlar hundra gånger! Det var alltför fantastiskt för att vara sant. Hur i helvete kan man vara så dum så man har huvudet i sin garderob. Hur i helsicke kunde hundarna missat detta?

Jorå - jag ber om ursäkt
Citera
2020-05-13, 10:52
Medlem
Fy fan. Och vart har man dumpat kroppen? Kan omöjligt gjort allt detta på egen hand.
Citera
2020-05-13, 10:52
Medlem
Och så dök det där med Trump upp igen...
Hur var det nu med twitterkonton osv som det tjatades om länge??
Citera
2020-05-13, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ännu ett indicium; historik av våld och kontroll. Klassiskt sådant, tyvärr
Vilken patetisk råtta han är.
Trots att inga andra spår av andra personer finns på brottsrelaterad bevisning så nekar han.
Visst- ”budordet”...erkänn aldrig...men någon rimlighet får det ju väl ändå vara.
Hans genomgående motvilja till samarbete i förhören- ”ingen kommentar” säger mer om hans skuld än ev oskuld.
Äsch. Tishko hade förstås läst och förstått vad som står i Torges Bok: Vad du ska tänka på, om/när du hamnar i förhör hos polisen.
Att Tiga är......Elementärt.
Blir detta ett "Joy Rahman-fall"?? Åtta år i buren, sen statligt skadestånd till T. ?
Citera
2020-05-13, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastade
Det har jag redan fått i svar på att hela rättegången kommer upp på youtube direkt efter när domen kommit.

Efter domen? Lena Wesström lade upp under tiden som rättegången hölls. Eller när den led mot sitt slut.
Citera
2020-05-13, 10:54
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Kanske var tweets skrivna av MGM några användare hittade tidigt i tråden. Låter som han har psykos.

Säkert haschpsykos. Enligt flertalet av varandra oberoende inlägg tidigare i tråden var han glad för att röka på.
Citera
2020-05-13, 10:55
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Vad det vid första husrannsakan som de hittade henne eller hade de varit i lägenheten flera gånger och helt enkelt slarvat för de letade efter en hel kropp? Dvs kollade enbart under sängen och liknande.

Om det är slarv så måste polisen skärpa till sig då det inte är första eller sista gången som folk styckar människor.
Citera
2020-05-13, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag tror de hade lite bråttom när de skickade stämningsansökan. Jag fick fem stycken, eller fyra.... har skrivit och bett om fupen. Vi får se när den kommer. Du får läsa stämningsansökan. Killen är så rökt han kan bli. Bevisen man åberopar är otroligt graverande. Men det KAN bli grov misshandel och vållande till annans död. Dvs 16 år. Eller kanske 12 år. Men det återstår att se.

Alla domare är inte samma idioter som satt i Wesström-målet som friar en man som dödat sin kvinna.

I ett rakt och klokt land hade det blivit livstid. Dömer man för det (mitt) fetade är han ute om 8 år. Kanske t o m med hänsyn till hans ålder, 23 år tror jag det var.
Hur kan det bli annat än mord utan massa förmildrande omskrivningar.
Livstid inget annat, ute först om 25 år.

Det aset trodde han skulle gå fri, vilket han mycket väl kan göra bortsett från griftefridsdomen om det går till HD, och behöll Wilmas huvud som fetisch för sina kommande seanser med henne,
Han kunde inte skiljas från henne efter döden, helt. Den sjuke jävlen.
Och sedan sitta och tiga eller "inga kommentarer" som om han var den som var offer här, det kurdiska narcissistskräpet.
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2020-05-13 kl. 11:05.
Citera
Medlem
Som i Tova-fallet: Kontrollerande, misshandel under relationen och sedermera misshandlad till döds. Herregud - när ska de unga killarna lära sig?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Vad det vid första husrannsakan som de hittade henne eller hade de varit i lägenheten flera gånger och helt enkelt slarvat för de letade efter en hel kropp? Dvs kollade enbart under sängen och liknande.

Om det är slarv så måste polisen skärpa till sig då det inte är första eller sista gången som folk styckar människor.

Efter gripandet av T påbörjades en spårsäkring av förmodad brottplats. Om väskan låg i garderoben var kanske det en av de sista platserna som undersöktes.
Citera
2020-05-13, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Men var här kroppen stympats någonstans?
I hans lägenhet..borde vara mycket blodspår kvar med infraljus att hitta.
Blev hann gripen innan han hann dumpa huvudet också då?

Spår av styckning i duschutrymmet
Citera
2020-05-13, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkthicc
aldrig beställt fup innan, hur funkar det och kostar det något?
Skicka e-post till Uddevalla tingsrätt och skriv "Hej jag skulle vilja ha FUP i målet om Wilma Andersson skickat till mig tack". Kostar i regel ingenting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in