2020-05-12, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Politet har tatt ned sperrebånd og har nettopp forlatt boligen.

https://www.nrk.no/nyheter/politiet-tar-ned-sperreband--1.15014229

Virker som noen har måttet irettesette Haris eller hva han heter enda en gang.
Citera
2020-05-12, 14:47
Medlem
Angående møtene mellom RU og TH. Nå vet vi fortsatt ganske lite om hva de har gått ut på og hvordan politiet har fått vite om disse møtene, men en tanke:
Hvis RU var uskyldig så skulle det ringt en bjelle så fort saken og krypto-opplegget ble kjent, og det burde vært naturlig for han å sporenstreks kontakte politiet med den informasjonen han hadde om deres møter som omhandlet investering i kryptovaluta? Inntrykket mitt er at dette IKKE har skjedd, selv om vi ikke kan vite.

Ellers er det utrolig frustrerende å se hvordan saken har delvis pulverisert i rettsapparatet. Det er i realiteten 1 dommer med tvil som har ført til at TH slapp ut igjen. Hvordan hadde resultatet vært om det f.eks. var 5 dommere istedenfor 3... Jeg synes det er merkelig at bevisene ikke skal prøves i flere instanser.
Citera
2020-05-12, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Takk! I en annen artikkel var det opplyst om at TH ankom Futurum kl 9:08. Det er merkelig at det opereres med forskjellige klokkeslett i de forskjellige artiklene. Men det kan kanskje skyldes at noen journalister bruker gamle opplysninger og andre bruker nyere opplysninger fra politiet.

9:08 var innloggingen på iPad, tror jeg?
Citera
2020-05-12, 14:52
Medlem
Citat:
Og nei - jeg tror ikke at TH skriver her på FB.
Og jeg tror at TH ikke vil sette pris på at noen utgir seg for å være han her på FB.

Det jeg ikke setter pris på er at dere sitter her inne å sladrer og baksnakker meg. Det er ganske heftige påstander dere kommer med.
Citera
2020-05-12, 14:53
Medlem
Citat:
Takk! I en annen artikkel var det opplyst om at TH ankom Futurum kl 9:08. Det er merkelig at det opereres med forskjellige klokkeslett i de forskjellige artiklene. Men det kan kanskje skyldes at noen journalister bruker gamle opplysninger og andre bruker nyere opplysninger fra politiet.

Citat:
Ursprungligen postat av aniani

Det gir jo uansett ikke mening hvis han ankom mellom 09:10 og 09:15... Merkelig
Citera
2020-05-12, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Politet har tatt ned sperrebånd og har nettopp forlatt boligen.

https://www.nrk.no/nyheter/politiet-tar-ned-sperreband--1.15014229

Gjelder hytta på Kvitfjell. Ikke boligen i Sloraveien 4.
Citera
2020-05-12, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -TomHagen-
Mine teorier har jeg delt med politiet og Svein.

Hvis du virkelig er Tom Hagen, så kanskje du kan fortelle meg det siste tallet i telefonnummeret ditt som begynner på 908. Det nummeret som ikke vises på 1881.
Senast redigerad av Orderud. 2020-05-12 kl. 14:56.
Citera
2020-05-12, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye
Hvilke klær hadde Lisbeth på seg denne morgenen ? Og hvem av dere luftet valpen da dere kom hjem etter teaterbesøket ?
Hva kostet taxien tilbake fra teateret i Oslo og til nr 4 på Fjellhamar ?

Jeg tror ikke du er i stand til å svare.

Du misforstår hvis du tror jeg er her inne for å svare for meg eller bli stilt til veggs. Jeg vil at denne slarven og sladderet opphører her inne. Retten har avgjort at det ikke er hold i politiets beskyldninger. Det bør dere også kunne respektere.
Citera
2020-05-12, 14:59
Medlem
Citat:

Citat:
Det gir jo uansett ikke mening hvis han ankom mellom 09:10 og 09:15... Merkelig
Takk! Jeg er enig i at det ser merkelig ut. Da kan det feilaktig se ut som om han logget inn på iPad før han kom frem til Futurum, og det stemmer ikke fordi det sto i en artikkel at han logget inn på iPad etter å ha ankommet Futurum.

Jeg skulle ønske at de som skriver avisartikler kunne skrive korrekt informasjon om klokkeslett og om andre viktige detaljer.
Citera
2020-05-12, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Gjelder hytta på Kvitfjell. Ikke boligen i Sloraveien 4.

Takk! Ser ut som NRK har oppdatert med "hytta" i etterkant.
Sto bare "forlot boligen" i første omgang (noe det forøvrig fortsatt står).
Citera
2020-05-12, 15:00
Medlem
Citat:
Du misforstår hvis du tror jeg er her inne for å svare for meg eller bli stilt til veggs. Jeg vil at denne slarven og sladderet opphører her inne. Retten har avgjort at det ikke er hold i politiets beskyldninger. Det bør dere også kunne respektere.

Vær så snill.. Dette er verken troverdig eller morsomt, og tilfører tråden ingenting annet enn støy.
Citera
2020-05-12, 15:08
Medlem
Citat:

Det kommer ikke til å opphøre før AEH er funnet og den / de som fjernet henne fra sitt hjem ( død eller levende ) er funnet og saken er løst !!!
Hva du " vil " har ingen relevans på dette forum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in