Citat:
Ursprungligen postat av
KnackeredVonAnka
Ärligt talat så tror jag inte postaren FuCkYou (?) begriper engelska tillräckligt väl för att tillgodogöra sig informationen.
Jag misstänker att det förhåller sig så för många av dårarna här i tråden, de kan helt enkelt inte ta till sig information om den inte är på svenska. Det skulle förklara en hel del.
Ja, men även på svenska så bestämmer den politiska identifikationen, de färgade glasögonen vilken åsikt som skall stödjas. Pappa vet bäst eller tvärtom.
Som att få en IS att förstå svensk sjuk feminism eller tvärtom. Eller R mot D i USA. Osäkerheten är så stor att alla vill ha rätt om allt. Jag vill vinna, vinna, vinna och nu behöver du bara en loska utan krut så springer folk så klart. De lär sig snabbt att vinna.
Total splittring i hjärnan med alla val om allting med mobilen laddad som ett vapen. Vi har över tid blivit programmerade! En del lite och andra helt svart utanför S-tunneln och ju yngre du är desto starkare curling smitta från päronen.
Ser ingen lösning om det inte blir mycket värre på
allas gator. Tragiskt vad curlingsjukan har gjort med S och landets storhetsvansinne. De flesta idioterna ser upp till Zlatan och Greta som gudar samt ser ned på de som jobbar med folket.