2020-05-11, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så hur kmr Mergim att klara sista veckan med att Sami är kvar och har kommit närmare Lennie? Tror ni att han lär bli mer våldsam? Tråkigt för honom då Frida ryker idag lol.
Räkna med att huset kan komma att brinna ner. Ingenting förvånar mig då det gäller den psykiskt störde solgossen. Han fattar inte själv att han liknar en brun skitkorv med sitt BUS. Sen dom där djävla fula tänderna på det. Helt sjukt när folk inte ser själva hur fula dom är med allt konstgjort skit.
2020-05-11, 18:16
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Frida gör att jag som kvinna skäms. Lever i en rosa drömvärld som ingen får rubba men titt som tätt kommer verkligheten och knackar på då ligger hon paralyserad med panikångest, bönar och ber att verkligheten ska försvinna så hon kan få älska sin nakna kropp, kramas, göra hjärtantecken och glatt berätta hur hon vill få anonyma kukar i sig genom hål.
Tycker man att hon är helt fel så är man just man, en fet, ensam, arbetslös, bor i etta med kokvrå som soc betalar med dålig kvinnosyn.
Men icke jag är kvinna, med välbetalt arbete, villa och en härlig familj
2020-05-11, 18:18
Medlem
Zingo2s avatar
Lennie trivs med Sami. För första gången på över 80 dagar slipper han höra ngn som pratar skit om andra.👍
Sami berömmer Lennie för hans matlagning. Det har Lennie gjort bra.
Sami: utan dig hade det varit spaghetti och köttfärssås hela tiden.😀
2020-05-11, 18:18
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Meditation är bra för folk med ångest så ser inget fel i det. Behöver inte vara flummigare än att man accepterar sina känslor och låter dom flyga förbi istället för att varva upp sig och lacka på allt som Mergim gör.
Ha ha precis meditation kan få Mergims onda tankar att försvinna, frågan är vem han knivar ihjäl inatt Lennie eller Sami
2020-05-11, 18:20
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Meditation är bra för folk med ångest så ser inget fel i det. Behöver inte vara flummigare än att man accepterar sina känslor och låter dom flyga förbi istället för att varva upp sig och lacka på allt som Mergim gör.
Nödvändigt sista veckan? Enligt mig löjligt!😀😀😀😀😀😀
2020-05-11, 18:20
Medlem
Har nog aldrig sett Lennie ha ett "vettigt" samtal med någon förutom nu med Sami. Även om det handlar om fåglar som äter ägg och radiostyrda tofflor. Måste vara skönt för honom.
2020-05-11, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nödvändigt sista veckan? Enligt mig löjligt!😀😀😀😀😀😀

Är ju inte sista veckan i hans liv. Han behöver verkligen jobba med sig själv på olika sätt.
2020-05-11, 18:24
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Är ju inte sista veckan i hans liv. Han behöver verkligen jobba med sig själv på olika sätt.
Absolut.
Men att göra det med Frida i BBhuset är inte seriöst för mig.🙈🙈🙈🙈🙈🙈
2020-05-11, 18:27
Medlem
zzxxccvvs avatar
Efterlyst är Mergims nästa program.
2020-05-11, 18:28
Medlem
Mouchinos avatar
Jag trodde faktiskt att Lennie efter nattens tumult med Mergim och Frida skulle markera genom att ta avstånd eller ta itu med honom? Nej i gymmet får Mergim kramar och klappar på axeln och ja.. Vi får väl ändå gissa att Mergim har ett horn i sidan på Frida för att han får för sig att hon är attraherad av Lennie och han i sin tur borde vid det här laget ha förstått att Mergim är 100% förälskad i honom. Alla dessa jävla frågetecken kring Lennie som varken vågar säga bu eller bä. Han får väl för fan vara en man och ta itu med detta en gång för alla och reda ut ev missuppfattningar. Detta är ju olidligt att kolla och lyssna på. Triggar ju bara ännu mer! Lennie är en mespotta när det gäller. Fattar inte varför folk vill ha Lennie som vinnare?
2020-05-11, 18:30
Medlem
Bästa liven på Samis insta. Syrran live nu.
2020-05-11, 18:33
Medlem
Zingo2s avatar
En fråga, som kommer i slutet.
I detta dårhus, finns bara en värdig vinnare. Han har varit sig själv sen dag 1 i huset.
Han bryr sig om alla, vilket han gjort hela tiden.
Han bryr sig inte om ifall han blir nominerad, är sig själv ändå.
Hans tankar är: tittarna avgör och jag kan inte påverka.
Han är också skärpt.
Vem beskriver jag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in