Citat:
Ursprungligen postat av
Amazing-Grace
Jag tror på den här vägen som Sverige har valt. Men skulle det visa sig ha varit helt åt helvete, om det visar sig så i framtiden, så skulle jag inte fortsätta hävda att denna väg varit rätt. I nuläget tror jag dock det.
Jag tycker FHM har skött sig bra och jag litar på deras kunskap och bedömningar, men det finns delar som jag under denna tid varit skeptisk mot. Allt är inte svart eller vitt.
Vi har olika åsikter och det respekterar jag.
Jag är så orolig för Svensk del. Dels för att vi i Sverige kan bli isolerade och andra länder kommer att agera emot oss. Om andra länder anser att vi inte får bukt på covid-19 så kommer Svenskar inte få resa och framför allt kommer vi inte få exportera eller importera i den utsträckning vi behöver.
Då kommer vi få se konkurser utan motsvarig. Vi kommer se en arbetslöshet som växer upp emot 20-30% och vi kommer få se en ekonomi som rasar.
Vi får ju inte förglömma att innan covid-19 har vi en sådan enorm kostnad för får migrationspolitik där vi tagit in allt och alla som kommer att drabba vårt land i många generation till.
Jag tror vi kommer få ett helvete framåt allvarligt