2020-05-09, 20:03
Medlem
HAHAHA, Sami ser ut som en kinesisk kejsare med den sminkningen och tofsen som står rätt upp😂
Medlem
Sami måste ju skratta som Frida också
Medlem
Jas kan göra sig rolig på Mergims bekostnad... Men oj så kränkt hon blev då Mergim visade hur Jassa beter sig.
2020-05-09, 20:04
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Som jag sa. Enligt lag så har ALLA människor rätt att ha värderingar, tyckande och tänkande och man får ha fördomar också t.om men man FÅR INTE agera ut sina tankar på någon i form av handlingar. Sami har tidigare haft de värderingarna och varför tror du de ville han skulle ta bort tatueringen för den symboliserar bokstavligt tidigare åsikter? Nu har han ju sen länge lämnat dessa värderingar och inget man ska älta vidare tycker jag, han blev ju jättegod vän med både Glasman och Alex. T.ex. En person går ute på gatan och två killar går och håller varandra i händerna, hen TÄNKER hmm de är nog Homosexuella men väljer att inte stanna vid det utan hen ropar - "Usch era Homos, Då har hen kränkt och diskriminerat killarna men också alla andra som är HBTQ. Människor kommer alltid ha åsikter och olika värderingar, så länge du håller det för dig själv så är det vad du tycker.Hen tyckte annorlunda och att det var konstigt med två killar och hen har rätt till sina värderingar kring HBTQ men agerade ut sina tankar och fördomar mot personerna.

Det var exakt detta jag ville få fram. Jag FATTAR INTE hur folk lägger ner så mycket värderingar och hat gäntemot mergim och Lennie. IFALL de nån gång skulle bli ett par skulle typ nästan INGEN!!! bli lika glad som mig. Det vore drömsenariet. Om de bara är vänner så är det tillräckligt såklart. Världens finaste vänskap. Det får DOM bestämma. ..inte nån jäkla grupp på Flashback 😆
Medlem
Visste att någon skulle lacka på andras imitation Hoppas det eskalerar
Medlem
Bara jag som blir pilsk när jag ser Samilia?
2020-05-09, 20:05
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Visste att någon skulle lacka på andras imitation Hoppas det eskalerar
Missade vad hände?
2020-05-09, 20:06
Medlem
Vilka är killar här? Och vilka är från orten? Man måste ändå ge Alex cred för att han reppa sin ort. Riktig ortväktare. Inte som Mergim.
2020-05-09, 20:13
Medlem
Emmvalentines avatar
Då väldigt många här har stört sig på att Mergim och Lennie skulle jag vilja fråga en fråga.
IFALL de skulle gå ut med att de faktiskt gillade varandra mer än som vänner.Skulle ni då tycka det var okej menar ni? Är så många som skriver att det är okej men att dom ljuger. Berätta nu eller håll tyst sen 🤷🏻‍♀️
2020-05-09, 20:16
Medlem
Eagle35s avatar
Allt Jassa gör är välplanerat varje litet steg
Jassa fick ut Victoria genom att leka offer och Victoria utmålas som elak. Hon fick ut Amilia med sin fejk gråt när de två var ”otrogna” mot henne. Hon fick ut Martin genom att leka hon var besviken på honom. Hon fick ut Julia genom trigga Frida till att diskutera med Julia på fyllan.

Julia följer inte Jasmine för hon vet hur fejk hon är och hon har nog fattat nu allt efter hon åkte ut. Julia följer Lennie och Amilia som är Pink room.
2020-05-09, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Då väldigt många här har stört sig på att Mergim och Lennie skulle jag vilja fråga en fråga.
IFALL de skulle gå ut med att de faktiskt gillade varandra mer än som vänner.Skulle ni då tycka det var okej menar ni? Är så många som skriver att det är okej men att dom ljuger. Berätta nu eller håll tyst sen 🤷🏻‍♀️
Ja, helt klart. Om dom kom ut så vore det as bra. Så kan folk sluta snacka om att dom har en fucking broderlig vänskap och då kan folk sluta klaga på att man fucking spekulerar kring deras närhet.
2020-05-09, 20:17
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
HAHAHA, Sami ser ut som en kinesisk kejsare med den sminkningen och tofsen som står rätt upp😂
Haha verkligen

Varför ska Jassa var så snygg för och gå med sin egna croptop? Ta på dig Mergims tröja för fan! Eller är det Mergims?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in