Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Tror du misforstår meg nå jeg har ikke skrevet at teorien om husbråk stammer fra deg, jeg bare legger litt sammen og gjør meg opp en konklusjon. Det du skriver er sikkert riktig, men trolig vet få her om teorien om husbråk samme natt er riktig. Beklager var ikke meningen og putte ord i din munn som du ikke sto for.
Ja, jeg var nok litt usikker på hva du mente, så følte jeg måtte presisere.
Det går helt fint.
Ja, det kan jo være som du sier, jeg har aldri hørt om noe husbråk den natten utenom at jeg så noen nevnte det her i forumet. Det syns jeg er merkelig at noen "kan vite", for dem kom hjem 22.37 (?), og da må hun har rukket å fortelle en venn om det før ca klokken 9. Eller så må naboen ha hørt det, men jeg mener han har sagt i intervju hele tiden at han ikke har oppfattet noe spesielt.
Så jeg antar som du sier at dette er et rykte eller en teori noen har kommet opp med, for det er heller ikke nevnt av noen i media.
Nå husker jeg ikke navnet, men da han som skjøt kona og dumpa hun i elva, da kom det frem i media at det hadde vært bråk den natten. Ganske tidlig også, og det er ikke kommet frem noe i denne saken så jeg tror ikke at det er reellt. Og om det har vært bråk, så er det nok ingen andre enn TH som vet om det.