Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Nytt for meg at TH har alkoholproblemer. Det går så mye rykter, noe jeg synes er rart er at noen forteller at de observerte et helt greit ekteskap, mens andre sier ekteskapet var turbulent. Heller har vi vel ikke fått noen forklaring på hva som menes som turbulent.Var han voldelig ( evnt.voldelig når han drakk) var han dominerende, drakk han mye. Var AEH en selvutslettende kvinne som fant seg i mye? Alt dette vet jo politiet men ikke vi da.
Og hvordan kan folk som kjente de vurdere så forskjellig tro?
Åja, trodde det var kjent for allmennheten? Har lest det flere steder, og også fått det bekreftet.
Noen i min familie (ikke nære) bor i samme nabolag, og barna deres har også vært innom i huset deres for å leke med deres barn når dem var små. Jeg støtte på dem for et halvt år siden og det er jo naturlig å snakke om blant annet aktuelle saker, spesielt siden de bor i område og de sa det samme at både TH og AEH har hatt et turbulent forhold til alkohol, og generelt familien er litt "kaos".
Det betyr jo ikke at noen av dem har drept hverandre for det, men at saken er mystisk og påfallende.
Folk vil vel observere forskjellig ting og da oppfatte ting ulikt. Alle personer har også ulike grenser, så alkohol misbruk for noen kan være å drikke flere ganger i uka, men for andre kan det være hver helg? Det vil alltid sikkert være ulike tolkninger etter ulike opplevelser.