Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Bra jobbat @MrBarnaby, jag tycker att du är totalt suverän och oslagbar, ingen har ögon som du.
Att en okänd aktivitet fanns vid SD's Laptop under Måndags-kvällen den 14:e Maj året 2018 klockan: 23:34:16 bevisar ju att SD är totalt oskyldig till mordet på L*na Wesstr*m, detta sagt med anledning av att L*na Wesstr*m's mobila enhet började att röra sig från brottsplatsen klockan: 23:38 och den gode SD skulle aldrig ha hunnit med att ta sig från sitt hus och sedan fram till LW's bostadsrätt och sedan gått med LW till bullerplanket och slagit ihjäl vederbörande bakom bullerplanket endast på 3 minuter och 44 sekunder, finns ingen möjlighet i världen. Och självklart var den okända aktivitetn SD själv i egen hög person, vem skulle det annars ha varit ?
Mvh/ @JokerMannen
Tack för "berömmet"
Om vi tar det seriöst, jag helt övertygad om det var en mänsklig aktivitet bakom händelsen. Det är i princip omöjligt att man ska kunna få den historiken utan mänsklig inblandning. Dock inte helt omöjligt, med programmeringskunskaper kan man låta ett program eller skript göra det. Även på ett sådant här spännande sätt skulle det möjligen kunna gå
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Jag har faktiskt själv funderat lite i de banorna men efter att ha läst och lyssnat på SD-förhören så finns det inget som tyder på att det skulle vara ett "planerat" alibi. Det var tack vare fup som SD själv förstod hur 23.34-händelsen kan ha uppstått.
En eloge till utredningen att man tagit med det datortiderna i fup, tyvärr med en haltande och bristfällig och i viss mån vilseledande förklaring. Undrar om försvaret (inte ens SD) annars själva kommit på att begära redovisning av datorhistoriken. Eller för att uttrycka det på ett annat sätt, det här talar med betydande eller åtminstone viss styrka för att det faktiskt är ett alibi.