Ensam kvinna utomhus kl 22? Oj, det var oväntat. Förstår att kvinnan inte såg detta komma
Skyll dig själv, tag gärna ditt liv så vi slipper kostnaderna för din rehabilitering som beror på din egen förbannade dumhet.
Du är inte ett dugg bättre än de svin som gjort detta.
Som många andra mindre intelligenta tangentbordskrigare skyller du på invandring när det passar, för att i nästa andetag gömma dig bakom och dra nytta av den samma, för att trampa på kvinnor.
Glömde skriva: den ena mannen var stor och grov och bar en pösig mörblo dunjacka. En tatuering av en orm på undersidan handled.
Den andre var "spinkig" iklädd svarta jeans med trasiga knän och typ "skejtarskor" smutsvita med neongröna skosnören.
Även en svart keps av modell "traktorkepa" med guld detaljer.
Ja båda var mörkhyade men jag vill inte veta av nå RASHAT!!!
Citat:
Ursprungligen postat av mizzemjaou
Kvinnan i 35års åldern skulle till tempo för att köpa cigg då två män gick en bit bakom henne, varav en tog "Polis grepp" (överraskningsmoment) på henne och i nacken så hon kunde ej se vilka de var. Hon blev framknuffad och ned i en källartrapp i närheten där den en ska ha hållt kvar greppet om. Ena armen medans hon hon erbjudit dem allt hon ägde och hade i väskan, hon blev sparkad över knäna så ena gick ur led varpå hon föl till marken, då ena höll fast henne liggandes på mage och tröck hennes ansikte mot marken (hon försökte skrika men fick knappt luft) den andre slet sönder hennes byxor, och hon blev penetrerad både analt och vaginalt av vad som trors vara aluminium burkar (så som läskburk etc)
Förövarna sprang från platsen och kvinnan kommer inte ihåg något mer än att de ropade att de visste var hon bodde... Sen har hon blackout fram till hon tog kontakt med vård och polis.
… [ Visa mindre ]
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
nån borde känna igen den ena GM med nån grön orm tatuering ? jävla fanskap.. inte fan är det svenskar som sysslar med detta...
fattar dock inte hur dom vet var hon bor? låter ju märkligt... nåt gammalt ex som hämnas eller?
Citat:
Ursprungligen postat av vlarin
Tänkte kolla lite på Facebook då jag tänkte att folk med tatueringar ofta är stolta över dem och postar bilder men när jag ställde in Gävle som stad och scrollade i nästan 10 min fick jag inte upp en enda mörkhyad.. kanske bara tillfällighet. Vet hon möjligvis vilket språk de pratade med varandra eller på ett ungefär vad deras ursprung kan tänkas vara? För mig känns mörkhyad lite diffust.
Tatueringen ser ut som nåt Islamskt "hugga huvudet av ormen" (de "otrogna" (vi) (som hjälpte dem med PUT ))
Även tillvägagångssättet tyder på rasistiskt hat mot vita, samt misogyni (hat mot kvinnor)
Senast redigerad av Emoist 2020-05-07 kl. 22:27.
Glömde skriva: den ena mannen var stor och grov och bar en pösig mörblo dunjacka. En tatuering av en orm på undersidan handled.
Den andre var "spinkig" iklädd svarta jeans med trasiga knän och typ "skejtarskor" smutsvita med neongröna skosnören.
Även en svart keps av modell "traktorkepa" med guld detaljer.
Ja båda var mörkhyade men jag vill inte veta av nå RASHAT!!!
Citat:
Ursprungligen postat av mizzemjaou
Kvinnan i 35års åldern skulle till tempo för att köpa cigg då två män gick en bit bakom henne, varav en tog "Polis grepp" (överraskningsmoment) på henne och i nacken så hon kunde ej se vilka de var. Hon blev framknuffad och ned i en källartrapp i närheten där den en ska ha hållt kvar greppet om. Ena armen medans hon hon erbjudit dem allt hon ägde och hade i väskan, hon blev sparkad över knäna så ena gick ur led varpå hon föl till marken, då ena höll fast henne liggandes på mage och tröck hennes ansikte mot marken (hon försökte skrika men fick knappt luft) den andre slet sönder hennes byxor, och hon blev penetrerad både analt och vaginalt av vad som trors vara aluminium burkar (så som läskburk etc)
Förövarna sprang från platsen och kvinnan kommer inte ihåg något mer än att de ropade att de visste var hon bodde... Sen har hon blackout fram till hon tog kontakt med vård och polis.
… [ Visa mindre ]
Känner du den drabbade kvinnan? Tänker eftersom du visste signalement innan det gått ut i media. Skicka isåfall styrkekramar ifrån mig. Jag håller båda tummarna på att dessa hittas och får ta sitt straff.
Att finna denna tatuering kan nog bli svårt. Finns en hel uppsjö på nätet. Men om man ändå skulle kategorisera tatueringen så får det bli under "Dragon&Sword".
Det framkommer ju i artikeln från AB att båda gärningsmännen är mörkhyade. Då råder det ju inga som helst tvivel om att detta skulle vara några vita svenskar. Då är det alltså troligen MENA.
Känner du den drabbade kvinnan? Tänker eftersom du visste signalement innan det gått ut i media. Skicka isåfall styrkekramar ifrån mig. Jag håller båda tummarna på att dessa hittas och får ta sitt straff.
Ja det gör jag mycket väl. Det ska jag göra tack fina du
Ja det gör jag mycket väl. Det ska jag göra tack fina du
Om vi ska komma vidare här på fb så behöver vi all info som tänkas kan. Denna tråd kommer att dö imorgon när inte media bevakar det mera. Sedan kommer fallet att läggas ned. Det är alltså nu eller aldrig som gäller. Vad kan du säga om vilka nationaliteter utlänningar som rör sig i det området där överfallet hände?. Vet du om något liknande hänt i området tidigare? i så fall vilken nationalitet rörde sig det då om?. Vilka sorts typer våld/knark osv vet du om att det varit oroligt i kring?. Har du några egna funderingar på vilka det skulle kunna vara?. Som sagt polisen vill ha hjälp, om du inte tror att du kan bidra med något mer så är det mycket synd. Annars är risken att det är kört.
Om vi ska komma vidare här på fb så behöver vi all info som tänkas kan. Denna tråd kommer att dö imorgon när inte media bevakar det mera. Sedan kommer fallet att läggas ned. Det är alltså nu eller aldrig som gäller. Vad kan du säga om vilka nationaliteter utlänningar som rör sig i det området där överfallet hände?. Vet du om något liknande hänt i området tidigare? i så fall vilken nationalitet rörde sig det då om?. Vilka sorts typer våld/knark osv vet du om att det varit oroligt i kring?. Har du några egna funderingar på vilka det skulle kunna vara?. Som sagt polisen vill ha hjälp, om du inte tror att du kan bidra med något mer så är det mycket synd. Annars är risken att det är kört.
Smal och brun och hatisk mot kvinnor med en Islam-taturering : Do the math
Förhoppningsvis så åker svinen fast ikväll efter att fallet visas på Efterlyst. Någon måste känna igen den ovanliga tatueringen den ena personen hade.
Men hallå
Hans polare delar säkert samma värderingar ( om "otrogna" kvinnor som deras Muhammed uppmanar att våldta) så dom av hans polare som känner igen tatueringen lär nog inte sätta dit honom
Senast redigerad av Emoist 2020-05-08 kl. 00:56.