2020-05-07, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
Stackars dig som vart tvungen och stått ut med honom i 90 dagar
HAHAHAHAHA. hur känns det att han nu är kvar till final?

Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Du verkar ha missat att Alex kallades Kongo och det sades ofta i huset, just det där skämtet var något som Alex själv asgarvade åt.

Då måste du ha missat att mergim också blivit kallat MEGAHJÄRTAT i huset........
2020-05-07, 23:54
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Stackars dig som vart tvungen och stått ut med honom i 90 dagar
HAHAHAHAHA. hur känns det att han nu är kvar till final?
’HAHAHAHHA’ är du 9?

Var längesen jag kollade, men läser tråden emellanåt.
2020-05-07, 23:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Har irriterat mig hela dagen på att klippet aldrig publicerats och så äntligen är den överallt nu! Kommentarsfälten är rena rama Stalingrad och alla Pinkeyes gör hus i helevete att försöka försvara lilla missförstådda gose. Underhållande.

Folk snackar att han borde bli utslängd för allt nu, men jag tycker det borde skett för länge sen. Låt sanningen komma fram men låt han stanna och ta Sami till vinst istället.

PS. Btw, jag som stort icke-fan av Mergim är också rätt säker på att han säger Megahjärtat, har hört han säga det om sig själv i tredje person innan.

Jag förstår herpes, Mergim har ju svurit på sin cancersjuka mamma så det måsta ju vara sant att han inte sade n-ordet

Vår jargong så hoppas du fattar OG!
2020-05-07, 23:55
Medlem
Citat:
Varför kokar det i blodet av o se någon annan lyckas, du mår alltså skit pga att han är i Final
är det för att du i livet aldrig kommer uppnå något, förutom att vara anonym på nätet? Finns om du vill prata.. OCH....

Mergim är i final HAHA !
"Lyckas" haha, killen har i omgångar skämt ut sig med riktigt dåligt beteende i en dokusåpa som inte är särskilt populär, det kan inte direkt ses som att lyckas. Det är synd att han får de där utbrotten med jämna mellanrum, både för sin egen skull och de andras i huset, de flesta verkar ju inte ha några problem med honom när han inte spårar ur
2020-05-07, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
’HAHAHAHHA’ är du 9?

Var längesen jag kollade, men läser tråden emellanåt.

Du har sett hans ansikte varje dag i snart 100dagar, erkänn bara att du kommer sakna honom när programet är nere istället för att leka att det var längesen du kollade. Du kommer säkert börja följa honom.
2020-05-07, 23:56
Medlem
En som kommer få riktigt mycket skit när han kliver ut ur huset är Mergim. En som förnedrar kvinnor. Ett svin är vad han är
2020-05-07, 23:58
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du är nog alldeles för fräsch och ingen känner dig. Jag kan tyvärr inte skicka en länk då jag endast skickar till betrodda och vill inte ha golare eller spammare. Om någon skickar så får de göra det.
Annars får du hålla till här på flashback, vi är trevliga och pratar BB 2020.
Frida skall ut nästa vecka. No ifs, no buts and no maybes.
Konstigt att Frida fick stanna och inte Jullan.
Orkar inte med Nakenfisen Frida.
Jullan har stått för mestadels av underhållningen i huset.
Ville se henne i final med Sami.
Martin va ganska skön jämfört med många av dom som är kvar nu.
Tur att Sami är kvar iallafall.
Jullan, Glasman och Sami hade nog vart mest underhållande att se sista veckan om man fick välja 3st i final.

Frida, Mergim och Lennie i en hel finalvecka hade vart stendött BB program.
Då skulle BB kunnat stänga ner hela huset och bara haft sovrummet kvar så kan dom ligga och trycka i 1säng och gosa och smeka varandra. fyfan va trist det hade varit.
2020-05-07, 23:58
Medlem
Tänk om den den förvuxna bebisen lämnar Mergim. Vad ska han ta sig till så idioten han klarar sig inte utan bebisen
2020-05-07, 23:59
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Du har sett hans ansikte varje dag i snart 100dagar, erkänn bara att du kommer sakna honom när programet är nere istället för att leka att det var längesen du kollade. Du kommer säkert börja följa honom.
Du är grym. Fortsätt med det du gör.
2020-05-07, 23:59
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag förstår herpes, Mergim har ju svurit på sin cancersjuka mamma så det måsta ju vara sant att han inte sade n-ordet

Vår jargong så hoppas du fattar OG!
Hörru grodfan! Du skärper ru dig!
Nä jag kommer inte stå på någon stege och försvara Mergim faktiskt, men jag tycker inte det låter som n-ordet bara. Don't shoot me!
2020-05-08, 00:00
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
En som kommer få riktigt mycket skit när han kliver ut ur huset är Mergim. En som förnedrar kvinnor. Ett svin är vad han är

Det kommer han verkligen få.
Kim blev misshandlad efter hans korta tid i BB, kan bara tänka mig vad som väntar Mesrim...
2020-05-08, 00:02
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Det sjuka med allt är att det kommer vara kvinnor som försvarar Mergim.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in