Citat:
Hårklyverier, ja möjligen. (Men så som du uttrycker det i senaste inläggen var inte vad du sa i inlägget jag svarade på från början.) Jag tror fortfarande inte att strategin egentligen var att nå flockimmunitet, men skulle ev kunna bli en bieffekt. Nog tjatat om det.Låter som det är lite hårklyveri om ändå resultatet blir detsamma. Men varsågod se gärna om alla presskonferanser igen om du vill, tror att det var någon månad sedan där tegnell pratar om att vi skall smitta varandra lagom mycket men inte så mycket att sjukvården inte hänger med.
Sedan tror jag inte att det är onda avsikter, de har helt enkelt varit för passiva från dag ett och det har nog mer att göra med att denna mydighet inte fungerar så bra.
Sedan vill jag inte påstå att de har onda avsikter, tycker bara att det inte har hanterat detta på ett bra sätt framförallt att de inte använder sig av det fakta som finns om viruset samt att vi inte .
Sedan tror jag inte att det är onda avsikter, de har helt enkelt varit för passiva från dag ett och det har nog mer att göra med att denna mydighet inte fungerar så bra.
Sedan vill jag inte påstå att de har onda avsikter, tycker bara att det inte har hanterat detta på ett bra sätt framförallt att de inte använder sig av det fakta som finns om viruset samt att vi inte .
Inte heller jag är helsåld på hur detta har skötts, och så har det varit sedan start, men vet för lite för att säga så mycket om det om man ska vara rättvis.
Dock: Är absolut inte såld alls på att man hatar en människa så och tillskriver honom diverse diagnoser och egenskaper utan att ha på fötterna samt tillskriver honom uttalanden som ibland inte är sanna och ibland är tagna ur sitt sammanhang. Kanske förstår inte de som gör så att de bara visar sina egna egenskaper i stället.
Skulle vilja se den här som skulle gilla att under lång rid bli lika dissekerad och nagelfaren som Tegnell, där varje litet ord, harkling eller påbörjan till en felsägning vägs på guldvåg och vrids och vänds på med antydningar om att det egentligen betyder något annat.
Och nej, jag känner ingen av dem som står på parad nästan varje dag inför folkdomstolen. Hade aldrig ens hört talas om en endaste en av dem tidigare. Giesecke hade jag nog hört nämnas förr iofs.