2020-05-07, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock.Undt.Holm
Slik jeg ser det, setter jeg penga på at AEH viste noe hun ikke skulle og det er bakgrunnen for det hele.

Dette ser man på persongalleriet som nå kommer frem i saken. Tenker da spesiellt på Advokat Ståle Kihle som ikke bare kommer fra et særs tvilsomt advokatkontor med røtter inn mot det jeg vil kalle "det skjulte Norge", uten av jeg vil forklare det noe nærmere, men er en av to advokater med klippekort til dødsbo og ikke minst spesialisert på arv og skifte.

Spør deg selv... Ville du valgt en bistandsadvokat som primært hadde hovedkompetansen på arv og skifte om faren din var tiltalt for drap på mora di? Neppe tenker jeg. Her er noe ruskende galt.

Slik jeg forstår det er også Advokaten til Hagen selv tidligere statsadvokat og var i politiadvokat jf Wikipedia. For meg er det prototypen på (sorry to say) tvilsomme folk. Han var også medaktor i det jeg vil mene var et skuespill og fullstendig deep state shit, nemlig "mock trial" mot Statspatsy Breivik.

Det hele blir ikke bedre når arvespesialist Kihle er gift med Anne Margrete Katteland. Hun er også endel av hva mange vil mene er en særs tvilsom vennegjeng innen det juridiske Norge med maktposisjoner an mas.

Dermed styrkes anntydningene og teorien om at AEH faktisk viste noe siden man ser på det vanvittig tydlige persongalleriet der alle egentlig kjenner alle og avtaler gjøres på forhånd såsom dommer etc.

Dette er RETT INN I KJERNE AV NORSK STATLIG JUKSEKULTUR og dermed må jeg bare få si ut i fra min forståelse av saken der AEH er et reinspikka offer, skal det nå forhandles fordi saken er farlig for mange fordi selvfølgelig vet Hagen selv hvorfor AEH måtte taes av dage(med forebehold om at jeg tar feil og ikke minst er dette teori, mens disse folka sin historie slipper de ikke unna for den er veldokumentert. Derfor syntes jeg saken her nå bare blir mere mystisk og at faktisk Brøske syntes å komme ut som kansje den eneste ærlige mannen (viss vi er heldige), som ikke har virret seg inn i en saker der man ikke så lett kan virre seg ut for gjort er gjort etc.

Jeg lar heller folk google litt og kose seg selv fremfor å servere alt ferdig tilrett slik at folk kan oppdage litt selv og få eierfølesen og gleden av å titte inn i "rottereiret" dette nå utgjør.

Derfor venter jeg kun nå med stor spenning på hvem som er oppnevnt som bistandsadvokat for AEH, hvor jeg tipper man finner enda en person med direkte og hard tilknytnning til et beinhard advokatmiljø i Oslo hvor som sagt juks er daglig og alle midler lov.

For å si litt til de svenske lesere... Slik jeg ser det er det nå tatt fullstendig kontroll over saken av ET miljø der allerede er dokumentert godt som "semi- kriminellt" og det tyder på at vi ser på en større dimmensjon av saken og det igjen er nok selve grunnen til at AEH ble drept(om det var det som skjedde)

Dette er et svært lite og lukket miljø. Men det er skrevet mye om det om ikke i VG og steder vi gjerne referer til i denne tråden. Denne saken lukter nå like ille som Palmedrapet i min nese. Jeg har tidligere og før Kihle kom på banen og gjorde det hele så tydelig, gitt noen hint om HVORFOR AEH ble drept, men ikke utrykt det direkte og det vil jeg heller ikke gjøre, men det er temmelig opp i dagen om man har en god nese for etterforskning og vår historie med vekt på crime.

For meg var Kihle bingo. Det var den lille dotten som manglet for å skape et mere klart bilde og jeg krysser fingrene for at Brøske faktisk er en real mann med ryggrad og evner å stå den av for presset vil bli stort om han feks har lukta lunta han også. For her ser vi muligens på en sak som virkelig IKKE tåler dagens lys.
Var det du som spurte om navnet på den første etterforskningslederen?
Fra en artikkel 29.01.19: "etterforskningsleder Christian Berge".
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0ER4p0/vg-har-kartlagt-soelvgraa-biler-i-hagens-nabolag-ingen-sier-at-de-har-tatt-mystisk-snarvei

11.02.19 Etterforskningsleder Tommy Brøske
https://www.vgtv.no/video/171158/etterforskningsleder-tommy-broeske-nytt-budskap-rettet-til-familien

Jeg vet ikke hvilken dato Tommy Brøske tok over som etterforskningsleder.
Citera
2020-05-07, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Sommartid är farligt sägs det. Kan ta livet av gamlingar...
Kanske en tyst protest mot systemet.

Ja jeg synes å merke det selv, akkurat nå.

Advokat Bjørn Brodwall har vært styreleder i Elkraft i 30 år, skriver VG.

Citat:
Advokaten har gjennom 30 år vært styreleder i Elkraft der Tom Hagen er aksjonær.

Elkraft ble stiftet i 1991. Så BB var med fra den spede starten. Til dagens pengemaskin. Som genererer millionoverskudd per år. Over 100 millioner de siste årene.

Kapital mener at litt over halvparten av Tom Hagens formue er generert av Elkraft. Vel 1 milliard kommer fra Elkraft.
Citera
2020-05-07, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
De hittade iaf kvarlevorna av K*m W*ll i vattnet utanför Sjælland. Fina vovvar.

Jag hade för mig att en del av dem helt huvudlöst flöt iland, och att resten hittades av dykare (med vad medverkan av fyrbenta medhjälpare vet jag icke)!

"I always like a dog, as long as it isn't spelled backwards"

(Chesterton)
Citera
2020-05-07, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Mange mener at hun er dumpet i sjøen, og det mener Winger også, denne berømte klarsynte, og jeg blir ikke overrasket om han har rett. Men jeg mener at det er større sjanse for å bli sett når man har dette liket over i en båt.

Husk dette er i den mørke høsttiden. Som jeg skrev i min tråd så er det mulig at hun har blitt dumpet på kvelden av en medhjelper i søndre Øyern eller Bunnefjorden. Begge har øde mørke skogsområder grensende opp mot vannet hvor man lett kan komme seg usett på vannet etter mørkets frembrudd. Disse stedene ligge korte kjøreturer fra Lørenskog.

Bunnefjorden er ca 100 meter dyp. Usikker på øyern.

Noen som klarer å finne ut hvordan været var kvelfen hun forsvant? Om det var over 10 sekundmeter vind er ferdesel på vannet i liten båt ganske risky
Citera
2020-05-07, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Kanskje familiemedlemmet ikke kunne ta telefonen da kontordamen ringte? Så ble det til at hun ringte AE istedenfor?

Politiet har opphevet 9.14 som siste sikre livsbevis
Citera
2020-05-07, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Hvor holdet skytterklubben til?

Losbyveien 201
Citera
2020-05-07, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serpient1
Kan se sånn ut ja da han sier han har ikke skrivd del 2, men derimot del 1 som vi alle kan se på papirene er oppført av han da han drev eget selskap.

Men derimot kan de ha opprettet en ekstern ektepakt uten advokat.

For å inngå en gyldig ektepakt må følgende formkrav være oppfylt:

Ektepakten må være skriftlig.
Ektefellene må samtidig, og i nærvær av to vitner, underskrive ektepakten.
Vitnene må underskrive ektepakten mens begge ektefellene er til stede.
Vitnene må være myndige og ved full sans og samling.

Legg merke til at BB sier kun at han aldri kunne LAGD ektepakten, det tilsier at han fint kunne ha skrivd under som vitne uten å gå frem på det selvom han sier så..

Hvis ektefellene gjør reguleringer om særeie av eiendom, må det nye eierforholdet også tinglyses i grunnboken. Ektefellene må derfor sende inn et nytt skjøte til kartverket.

Ektepakten består av et dokument fra 1987, og som ble endret gjennom et nytt dokument i 1993.

Det er antydet av en bruker her som sitter på uverifisert info at tillegget ble signert av AEH med en pistol rettet mot seg.
Citera
2020-05-07, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Politiet har opphevet 9.14 som siste sikre livsbevis

Är det din gissning, eller fakta? Ge oss något grunnlag för att tro det!
Citera
2020-05-07, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Är det din gissning, eller fakta? Ge oss något grunnlag för att tro det!

Se og hør på videoen hvis du tror det er løgn

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1nJr8X/nye-undersoekelser-utenfor-tom-hagens-bolig
Citera
2020-05-07, 01:35
Medlem
Hvis det var slik som noen foreslo i diskusjonen, at lønnskjøreren ringte til AE fordi TH ev ikke tok telefonen da vedkommende forsøkte å ringe til han, og dette med rutiner for dette ettersom det var siste dag i måneden:

Så tror jeg at lønnskjøreren ev kan ha hatt en fast rutine på tidspunkt på morgenen (den siste dagen i hver mnd) for å ringe til TH, og ev etter kl 8:30 og kanskje nærmere kl 9 (ettersom det er nevnt at han av og til brukte å komme til jobb i "åtte-ni-tiden". (De fleste har respekt for menneskers fritid, og venter av den grunn med å ringe angående arbeidsrelaterte ting til etter at vedkommende har startet arbeidsdagen).

"Etter det VG kjenner til veksler Hagen på å gå og kjøre til Futurum. Av og til kommer han ruslende inn i det åpne kontorlandskapet med matpakken i lommen i åtte-ni-tiden."
https://www.vg.no/spesial/2019/ti-topphemmelige-uker/

Jeg tror derfor at hvis det var slik at lønnskjøreren ringte til TH uten å få svar og vedkommende derfor ringte til AE, så kan denne oppringningen til AE ha vært ca mellom kl 8:30 og 9. Eller at både en ev oppringning til TH og til AE fra lønnskjøreren kan ha vært etter at TH ankom arbeidsstedet kl 9:08 (dersom lønnskjøreren ventet med å ringe til TH til lønnskjøreren så at TH var kommet til Futurum.
Senast redigerad av POlROT 2020-05-07 kl. 01:46.
Citera
2020-05-07, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Hvis det var slik som noen foreslo i diskusjonen, at lønnskjøreren ringte til AE fordi TH ev ikke tok telefonen da vedkommende forsøkte å ringe til han, og dette med rutiner for dette ettersom det var siste dag i måneden:

Så tror jeg at lønnskjøreren ev kan ha hatt en fast rutine på tidspunkt på morgenen (den siste dagen i hver mnd) for å ringe til TH, og ev etter kl 8:30 og kanskje nærmere kl 9 (ettersom det er nevnt at han av og til brukte å komme til jobb i "åtte-ni-tiden". (De fleste har respekt for menneskers fritid, og venter av den grunn med å ringe angående arbeidsrelaterte ting til etter at vedkommende har startet arbeidsdagen).

"Etter det VG kjenner til veksler Hagen på å gå og kjøre til Futurum. Av og til kommer han ruslende inn i det åpne kontorlandskapet med matpakken i lommen i åtte-ni-tiden."
https://www.vg.no/spesial/2019/ti-topphemmelige-uker/arbeidsdagen).

Jeg tror derfor at hvis det var slik at lønnskjøreren ringte til TH uten å få svar og vedkommende derfor ringte til AE, så kan denne oppringningen til AE ha vært ca mellom kl 8:30 og 9. Eller at både en ev oppringning til TH og til AE fra lønnskjøreren kan ha vært etter at TH ankom arbeidsstedet kl 9:08 (dersom lønnskjøreren ventet med å ringe til TH til lønnskjøreren så at TH var kommet til Futurum.

Kanskje lønnskjøreren lurte på om hun ville ha lønna i NOK eller Monero ?
Citera
2020-05-07, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Se og hør på videoen hvis du tror det er løgn

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1nJr8X/nye-undersoekelser-utenfor-tom-hagens-bolig
Intressant...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in