2020-05-06, 16:57
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Står det något om färgen ?? Folk skrev tidigare i tråden om att de såg en ”mörk” bil åka i hög fart från brottsplatsen. Nytt ägarbyte också.
Blev Danie1 ägare till bilen 2020-04-05 alltså? Som flera postare redan spekulerat, kanske flyktbilen då.
Som teamleader på Volvo borde de kunna få leasa bra mycket bättre å nyare bil.
Senast redigerad av Pandalina4 2020-05-06 kl. 17:04.
Citera
2020-05-06, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Står det något om färgen ?? Folk skrev tidigare i tråden om att de såg en ”mörk” bil åka i hög fart från brottsplatsen. Nytt ägarbyte också.

Mörkblå.
Citera
2020-05-06, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molonk
Här kommer info om bilen som D@n1el äger

FabrikatVolvo
Modell945-816 SE 2.3
Fordonsår / Modellår1996 / 1996

StatusI trafik
Import / InförselNej
Antal ägare10
Senaste ägarbyte2020-04-05
Senast besiktigad2019-03-08
Mätarställning (besiktning) 38 151 mil
Nästa besiktning senast2020-03-31

MiljöklassMK2
KreditköpNej
LeasadNej

Gött att de körde runt med en obesiktigad bil och lyckas passera hela Göteborg UTAN att bli stannad (om det e flyktbilen) Sjuk chansning att åka runt med vapen dessutom....
Inte ens en hyrbil kunde de fixa. Amatörer.
Citera
2020-05-06, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molonk
Mörkblå.

Där har vi flyktbilen. En rostig volvo 945 från 96. A falangen e helt slut. Kan garantera er redan nu att D4n1 blivit tvingad till att stå som ägare över bilen
Citera
2020-05-06, 17:03
Medlem
fulmendums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HWAAMG
Vem fan bryr sig din jävla lodare.
Trött på alla som tjatar om ras och politik här. Stick för helvete.
Låt tråden ha någon kvalitet.
Fast den här gången var det ju fakta? Också trött på dem som hävdar att alla invandrare är kriminella.
Men om det stannar vid den där kommentaren tycker jag det är OK.
Citera
2020-05-06, 17:13
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/mordoffret-ville-lamna-den-kriminella-varlden

Citat:
Mia Sandros fick snabbt avsäga sig uppdraget som offentlig försvarare till en av de misstänkta för mordet som skedde i Gamlestaden i söndags. Orsaken: Hon var redan försvarsadvokat för den mördade mannen.

– Mitt intryck är att han ville lämna den kriminella världen, säger hon.

...

– Jag uppfattade att han möjligen hade haft ett stökigt förflutet, men att han i princip hade lämnat det bakom sig. Det spekuleras ju i om det kan vara en anledning till att han sköts. En annan i familjen har också utsatts, möjligen av samma anledning. Det är bara rykten, ingenting jag har någon faktisk kunskap om, säger hon.

– Men min bestämda känsla är att han ville och försökte och hade ambitionen att leva ett vanligt liv. Jag fick uppfattningen att han inte längre var en del av den kriminella världen. Det är väl det jag kan säga.
Citera
2020-05-06, 17:35
Medlem
Alla vet att både polare och släktingar och flickvänner till alla dessa inblandade i bägge falanger som ränner runt likt hyenor läser vad som skrivs här.

Till er, låt mig bara säga att jag höjer mitt glas och skålar varje gång någon av dessa kackerlackor dör. Och ni som håller dem bakom ryggen, världen vore ackumulerat en mycket bättre plats utan er också så hoppas jag får skåla för er snaraste bortgång.

Alla liv är inte lika mycket värda. Vissa är människor är helt enkelt bara virus.
Citera
2020-05-06, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pundarTrasan
Men vilka har Kastrati? De kan ju inte bara bestå av folk inom den lilla familjen?

De består inte av ett skit, de är slutkörda tack vare konflikter med olika slags folk i Göteborg genom åren, de har inte uppbackning av sitt eget folk eller någon annan.

De består av 2-3 personer som pressen kallar för gängledare, gängledare utan gäng.

De flesta andra inom familjen tror jag är laglydiga och arbetande som tagit avstånd från bråkstakarna.
Citera
2020-05-06, 17:57
Medlem
Sägs att polisen kallade offret för en tjänste man.... WTF XD
Citera
2020-05-06, 18:01
Medlem
Är det någon som har information om de tio namnen? Vad har de för positioner inom A-falangen?
Citera
2020-05-06, 18:03
Medlem
Hur många syskon är Jobe och är alla kriminella?
Tobias Sana och den yngre Sana har endast samma pappa eller? Tobbes mamma är väl svensk.
Citera
2020-05-06, 18:04
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misterblack
De består inte av ett skit, de är slutkörda tack vare konflikter med olika slags folk i Göteborg genom åren, de har inte uppbackning av sitt eget folk eller någon annan.

De består av 2-3 personer som pressen kallar för gängledare, gängledare utan gäng.

De flesta andra inom familjen tror jag är laglydiga och arbetande som tagit avstånd från bråkstakarna.
Hmm ja det förklarar varför kastrati familjen beter sig som hjälplösa kycklingar och inte hämnats en enda gång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in