2020-05-05, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Om vi säger så här: jag har ALDRIG sett henne tvätta händerna efter ett toalettbesök.

ska fan fråga henne det om hon kör live på insta efter bb eller om vi får ställa frågor igen till dem nominerade
2020-05-05, 19:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Mergim oroar sig för att föräldrarna ser honom smörja in en naken Frida.
Frida: "Det är bara insmörjning."
Mergim: "Ja, men för MAJ e de lognt!"

Vi vet, Mergim. Inget stånd där, inte.
2020-05-05, 19:29
Medlem
Citat:
Fattar du inte det? RasseJasse tycker att bruna människor liknar bajskörvar, begriper du väl?
Fyfan kontakta aftonbladet NU!!! Tror hon sa choklad också

OnT: BB får fan inte ge dem mer BUS efter detta. De kommer aldrig bli av med färgen Kommer alla se fruktansvärt ut i någon vecka.
2020-05-05, 19:30
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ska fan fråga henne det om hon kör live på insta efter bb eller om vi får ställa frågor igen till dem nominerade
Samma här! Tycker vi ska se till att den frågan spammas runt så att de tar med den. Hon ska fan veta att vi ser henne gå på toa, komma ut och pilla med mat och annat. Fy fan blä
2020-05-05, 19:32
Medlem
Citat:
Om vi säger så här: jag har ALDRIG sett henne tvätta händerna efter ett toalettbesök.
Konstigt att inte BB säger åt henne då. Det är liksom en självklarhet att göra det. Respektlöst mot de andra deltagarna att hon går och tar i pålägg och grejer sen. Ännu värre: tänk hur många som sitter och kollar och ser hur ohygienisk hon är. Pinsamt för henne sen när hon kommer ut och hon märker att folk lagt märke till det.
Senast redigerad av robcore 2020-05-05 kl. 19:35.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Fyfan kontakta aftonbladet NU!!! Tror hon sa choklad också

OnT: BB får fan inte ge dem mer BUS efter detta. De kommer aldrig bli av med färgen Kommer alla se fruktansvärt ut i någon vecka.
Eller hur!? Vadå choklad? Ser alla Kongos ut som praliner!?

Äh, ser du inte hur fräsch Jasmine blev? Och som hon själv tyckte så såg det lite rödbrunt ut, nästan som att hon faktiskt blivit bränd i solen. Väldigt verklighetstrogen bränna!
Bannlyst
Jasmine har varit bäst idag, hon ska till final med Lennie och Sami.
2020-05-05, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Funderar på hur de kommer lägga sina röster. Tror just nu såhär. Vad tror ni?

Mergim: 3p Jasmine 1p Sami
Lennie: 2p Jasmine 1p Sami
Sami: 2p Mergim 1p Frida
Jasmine: 2p Frida 1p Mergim
Frida: 2p Jasmine 1p Sami
Jag tror
Mergim: 2p Jasmine, 1+1p Sami
Lennie: 2p Sami, 1p Jasmine (tänk på han nominerade Sami förra veckan och inte Jasmine så varför skulle han ge henne mest nu?)
Frida: 2p Jasmine, 1p Sami
Sami: 2p Frida, 1p Mergim (ev tvärtom beror på om han vill stå mot Mergim eller inte)
Jasmine: 2p Frida, 1p Mergim
2020-05-05, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Jasmine har varit bäst idag, hon ska till final med Lennie och Sami.

hade jassa droppat skiten med martin och varit den hon var första veckan hade hon vunnit detta lätt
2020-05-05, 19:34
Medlem
Citat:
Eller hur!? Vadå choklad? Ser alla Kongos ut som praliner!?

Äh, ser du inte hur fräsch Jasmine blev? Och som hon själv tyckte så såg det lite rödbrunt ut, nästan som att hon faktiskt blivit bränd i solen. Väldigt verklighetstrogen bränna!
Bästa var ju ändå hur Mergim genuint tycker det är skiiiitsnyggt och sa ”Hallååå du måste tanna maaj också”. Mmm sexigt att se ut som en bajskorv!
2020-05-05, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Håller med. Hade hellre sett Julia med i superhjälteveckan än Frida. Hon var/är bättre att spela rollspel än Frida för att underhålla. Hon var så skön på Tacksägelsedagen när hon var uncle. Hade Mergim fått lämna igår hade Frida åkt denna vecka.. Nu är det bara att lära sig läsa på läpparna för det är hemska läten kvar nu även om Julia kunde ta i ibland så var det ju inte som de andra..

Julia har verkligen kommit fram mer och mer, fattar inte vad som hände igår. Hur kan Frida ha en högre fanbase än Jullan? Frida springer ju bara runt och ljuger om sin godhet när hon i själva verket sitter och stortjuter i bikten var och varannan dag.
Slog på liven nu och det första man möts av är Frida i enbart trosor som blir insmord av Mergim med bus...
Uncle Jullan, var tog du vägen?! 😩
2020-05-05, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Hon ser ut som en häst när hon skrattar också.
Brukar inte skriva sånt men är så lack över att Frida blev kvar och inte Julia.

Vad är det ens för gäng som är kvar

Det finns ju en bild som florerar på bla Facebook med texten i stil med: ”Jag när jag skrattar åt mina egna skämt” och kvinnan på bilden skrattar och öppnar munnen så mycket att det ser ut som att hon ska gå av. Munnen på den bilden är gigantisk. Det är absolut hur jag ser på Frida när det där förbannade flabbet drar igång. (Vilket är var 20:e minut) Så osmickrande. En vecka till...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in