Citat:
Ursprungligen postat av
Niket
Vetenskapen??
Ha övriga länder ovetenskapliga metoder och endast Sverige vetenskapliga? Tillåt mig småle.
Citat:
Ursprungligen postat av
ArgusOne
Märkligt att sjuklöverväljare tror på den svenska vetenskapen när vi är bland de länder i världen som har minst vetenskap om viruset.
Dunning-Kruger spöket.
Citat:
Ursprungligen postat av
magpest
Din efterblivna lilla råtta. Du har inte bidragit med något relevant i tråden. Idioterna på FHM har ett myndighetsjobb för att de inte klarar av att bedriva högklassig forskning. Att kritisera FHM är inte liktydigt med att kritisera vetenskapen.
Jag tycker inte att ni ska sörja eller bli arga över att många av er främlingsfientliga/nationella har ungefär samma vetenskapliga grundsyn som våra nysvenskar.
Se det istället som en möjlighet att få fram ert budskap tillsammans med en annan grupp och på kuppen inse att ni är mycket mer lika våra nya vänner från Nordafrika och Mellanöstern, sannolikt både vad beträffar status, utbildningsnivå, förhållande till fakta och värderingar.
Vi är många som har sett det här länge och jag kan inte se att det är nåt fel med att ni själva börjar få insikt om det. När nu fjällen faller för ögonen på er, kan jag se att ni kan börja hitta stöd och tröst hos varandra, istället för att fortsätta att bråka med varandra.
Jag kan hjälpa till att sätta igång er: Vad kan ni göra under rådande corona-kris, istället för att bara sprida hat utanför FHM? Finns det något mer konstruktivt ni kan samverka med i er nyvunna vänskap?