Citat:
Ursprungligen postat av
RoyalTrash
Du skryter om att du själv står för fakta men kan inte länka till egentligen något av dina extremt vinklade påståenden och läser inte ens de mängder länkar andra ger dig som motbevisar vad du påstår. Du ägnade dig åt flera personangrepp igår och skrev nåt inlägg senare att du åtminstone inte ägnar dig åt personangrepp. Du kallade även en person manisk när du i själva verket är den i särklass mest maniska personen i tråden som spammar sönder den.
Bara för att jag tycker ditt ensidiga spammande förstör tråden och för dig själv så innebär inte det att jag hatar Sverige. Jag har som sagt aldrig trott att vi ska ha hundratusentals döda eller ens förväntat mig tiotusen. Men FHM har begått många misstag i detta och det finns ett skäl till varför vi har världens ögon på oss nu. Klart det sticker i ögonen då när du spammar propaganda å deras vägnar non-stop och inte verkar kunna kritisera dem alls och drar åsikter ur röven som om de vore 100% fakta titt som tätt.
Ja världen ögon har vi på oss eftersom övriga världen nu ska gå i våra fotspår. Med i mångt och mycket de restriktioner vi har med social distansering , glesa restauranger, ökade folksamlingar osv osv.
Skoj att övriga Europa lämnar Lockdown tramset som inte fungerat särskilt väl för medborgarna och som såklart inte funkade längre. Och går i våra fotspår.
Jag konstaterar också att karantän runt Helsingfors vara ännu en pajasåtgärd utan effekt.
Vilket de flesta visste på förhand. Utom du och ditt anhang