2004-01-15, 15:58
Medlem
ABZeta99s avatar
Hej!

käkmuskeln erhåller en INTE varning för detta inlägg:http://www2.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=714138&postcount=99

Det eventuella "brottet" står den humorlösa moderatorn för.

OBS! Inte retas nu, ty även om jag saknar humor så har jag humör.

ABZeta99
2004-01-15, 16:05
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABZeta99
Hej!

käkmuskeln erhåller en varning för detta inlägg:http://www2.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=714138&postcount=99

Ett brott mot den regel, som precis som svensk lag förbjuder hets mot folkgrupp.

ABZeta99

Vete fan om det skall vara en varning på det!? Jag tog det inte riktigt på allvar eftersom det är rätt skruvat och en smula roligt..
2004-01-15, 16:09
Awaiting Email Confirmation
Cold dead handss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Vete fan om det skall vara en varning på det!? Jag tog det inte riktigt på allvar eftersom det är rätt skruvat och en smula roligt..
Exakt. Jag tycker att det är ganska uppenbart att inlägget är ironiskt menat.
2004-01-15, 16:26
Medlem
DenLedes avatar
Den här varningen bör tas bort! Det kan väl vem som helst se att det är ironiskt menat!
2004-01-15, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Den här varningen bör tas bort! Det kan väl vem som helst se att det är ironiskt menat!

Instämmer ... tror jag.
Iofs kan det ju vara svårt för moderatorerna att sitta och läsa hela ens inläggshistoria för att avgöra om det är ironi.. Kan vara bra att nämna att det är ironiskt i posten.
2004-01-15, 16:35
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Man kan inte använda ironi på humorbefriade människor. Dom förstår inte sånt.
2004-01-15, 16:45
Medlem
Jag håller med om att varningen ska tas bort.
2004-01-15, 16:59
Medlem
TSs avatar
Citat:
Hej!

käkmuskeln erhåller en varning för detta inlägg:http://www2.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=714138&postcount=99

Ett brott mot den regel, som precis som svensk lag förbjuder hets mot folkgrupp.

ABZeta99

Eftersom jag har tyckt att du har varit en ganska bra moderator, men inte delar din uppfattning i det här beslutet, så skulle jag vilja ha en mer utförlig beskrivning om bakgrunden till den här varningen.
2004-01-15, 17:07
Medlem
ABZeta99s avatar
Hej!

Jag har läst tråden och inlägget igen och får medge att det säkert är en felaktig varning jag utfärdat.

Nu finns det ju risker med ironi som Tippi Hedren så riktigt påpekar. Beware of me in the future -The guy without!

Får väl gå en kurs kanske.

En ursäkt till käkmuskeln från mig!

Du har ingen varning från mig längre.

ABZeta99
2004-01-15, 17:11
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Hej!

Jag har läst tråden och inlägget igen och får medge att det säkert är en felaktig varning jag utfärdat.

Nu finns det ju risker med ironi som Tippi Hedren så riktigt påpekar. Beware of me in the future -The guy without!

ABZeta99

Det roliga är att käkmuskeln är mot rasism och slipper varning, hade M_A_R_ skrivit det där hade det nog blivit varning utan klagomål, men men du gjorde rätt iaf.
2004-01-15, 17:23
Medlem
Afonsos avatar
God Damn!!! En moderator som tar intryck och ändrar sig! *står upp med byxorna på halv stång och applåderar*

Bra jobbat, ABC 80!
2004-01-15, 17:29
Medlem
Citat:
Hej!

ABZeta99

En moderator som tar åt sig av kritik och inte fastnar i prestigekamper. En synnerligen glad överraskning. Du blir nog varnad på outlaw nu.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in