2020-05-04, 08:42
Medlem
Julia ska räddas så klart
2020-05-04, 09:07
Medlem
DoungAs avatar
Mergim ska ut.
2020-05-04, 09:15
Medlem
Bättre rösta ut Frida.
2020-05-04, 09:34
Bannlyst
Som jag skrev igår, tror det kommer att bli jämt, oddset har redan börjat sjunka på Frida.
Innan dagen är slut kommer det nog vara 50-50 om vem som ryker av Frida och Julia.
2020-05-04, 10:15
Medlem
Är det någon som hänger med på vad som händer kring de gamla deltagarna nu?
Anty - sminkar vidare, inget drama kring henne
Glasman- hänger med Samis mamma och kompisar
Alex- hänger med Anty Vicky Lisa och även Glasman med Samis gäng
Vicky- Oklart. Hänger med ovan nämnda
Amilia- Lägger upp live på Instagram där hon snackar om alla andra och är dryg som FAN och kör ännu mer putande med läpparna och dra in näsan. Hänger hon med någon förutom Anty?

Är det dessutom något bråk som är på gång?
2020-05-04, 10:30
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Är det någon som hänger med på vad som händer kring de gamla deltagarna nu?
Anty - sminkar vidare, inget drama kring henne
Glasman- hänger med Samis mamma och kompisar
Alex- hänger med Anty Vicky Lisa och även Glasman med Samis gäng
Vicky- Oklart. Hänger med ovan nämnda
Amilia- Lägger upp live på Instagram där hon snackar om alla andra och är dryg som FAN och kör ännu mer putande med läpparna och dra in näsan. Hänger hon med någon förutom Anty?

Är det dessutom något bråk som är på gång?

De gör nog vad de kan för att känna sig någorlunda aktuella ett tag till.
Jassa tror ju jobben kommer hagla över henne när hon kommer ut.
2020-05-04, 10:42
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Snarare tvärtom. Otroligt lätt att förstå.

Han erbjuder en mognad som ingen annan i huset har visat. Han står pall för det mesta och går inte in konflikter. Han har börjat visa sig sårbar vilket ses som en styrka hos det motsatta könet. Han har skapat en dynamisk duo tillsammans med den mest oväntade? Som ses som "speciellt" och "fint".

Ur nöjesperspektiv är han väl inte sktkul. Men han har nått som inte de andra har och det ÄLSKAR folk.
Detta, samt att många belyser att han varit genomsnäll och inte snackat skit/mobbat de andra deltagarna som de andra. Att han i princip varit medskyldig till allt skitsnack eftersom han aldrig sade emot under ca 8 veckors tid är det ingen som nämner.

Sen har jag också läst MÅNGA som motiverar sin kärlek till Lennie och som den värdiga vinnaren för att han lagar all maten i huset.
2020-05-04, 10:51
Medlem
Har verkligen en känsla av att Julia ryker ikväll, inte najs! Inte för att jag nödvändigt älskar henne utan mer för att jag inte känner att de andra två spark any joy.
2020-05-04, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Har verkligen en känsla av att Julia ryker ikväll, inte najs! Inte för att jag nödvändigt älskar henne utan mer för att jag inte känner att de andra två spark any joy.

Fattar inte att alla vill ha deltagare som bara sitter och skrattar och aldrig har några åsikter kvar. Så jäkla tråkigt
2020-05-04, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Det är okay om Julia åker ikväll men helst skulle jag vilja att Mergim fick åka. Han är falsk och opålitlig. Rädslan för råttan är ju typiskt skådespeleri. Skriker som en gris på väg till slakt för en råtta. Tror han att han vinner sympati för det? Han har fått min röst och jag hoppas många andras.
2020-05-04, 11:17
Medlem
Herrejävlar! Satte på liven nu och Mergim är ju för fan svart. Undrar hur Jullan ser ut, hennes ansikte var väldigt brunt redan igår kväll.
2020-05-04, 11:24
Medlem
csfs avatar
det är bättre man röstar ut frida nu. Tror inte mergim kommer åka då han har lennies ''fans'' också bakom sig. Folk har börjat skapa mergim och lennie grupper! Där man nästan är tvingad att lägga upp printscreen på att man röstat ut julia :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in