2020-05-04, 02:01
Medlem
AnnaDeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Utredaren
Men återigen fattar du inte vad jag säger. Även om du är en mycket mycket ung människa med noll livserfarenhet så borde du kunna läsa??

Jag pratar alltså om MISSADE döda i Covid-19.

Och av allt att döma har vi inte missat särskilt många alls om du jämför med överdödligheten som SCB presenterar. Där överdödligheten stämmer väl överens med antal döda i Covid-19.

Det kan alltså inte ha dött väldigt många fler.

Förstår du nu?

Oh really,

Ge mig källor som stödjer detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvantskallen
Mr... Jag har redan skrivit allt som behöver sägas dig på din ljugarnäsa.
Now bugger off!

Brukar låta så när fakta inte kan besvaras längre.

Tack för din tid.

Nu vet du hur det ligger till med överdödlighet kontra Covid-19 fall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testonio
Det var ett korrekt konstaterande av sakers beskaffenhet.

Inte ett spår av aggressivitet.

Hälsade t.o.m. adjö.

Okej! Bra bra.
Själv är jag noga med att hålla mig on topic.
Har ju ett ganska imponerande belastningregister är på Flashback
så jag håller mig ordentligt i skinnflöjten numera!
Citera
2020-05-04, 02:02
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Utredaren
HAHA, ja eller hur... kommer såklart inte att hända. Till hösten har även de som nu använder munskydd tagit bort dem. Detta är inte Ebola.

Tror inte att du själv vill bli smittad av Fladdermus-Ebola. Men vi får väl se vad som händer till hösten....
Citera
2020-05-04, 02:02
Medlem
FrankIsBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Endast 6st länder går före oss på detta I VÄRLDEN!

låter det bra tycker du?
Fakta: Nio länder är före oss.
Fakta: Vi vet inte hur det slutar för någon av oss.
Citera
2020-05-04, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Helt otroligt att munskydds-förnekarna kämpar på med sin propaganda. Att bära munskydd kan leda till att du smittar mindre själv och inte blir smittade av andra.

Då är social distansering ett långt bättre alternativ enligt övriga Norden och Europa.

Bara 11 av 49 länder i Europa som har nån som helst påbud för munskydd. De flesta bara i vissa situationer, som kollektivtrafik och kanske butik. Annars inte.

Så nej, i princip ingen anser att det ger nånting alls att ha dem bara för att du går ut. Dessutom ska de bytas var 20:e minut för att ha effekt som sjukvården gör.
Citera
2020-05-04, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varaive
Manifestationer är imponerande om det är många personer som ligger bakom.
Om man vill ge sken av att det är många som ligger bakom en ljusmanifestation så är det smart att se till att det är mängder av olika ljus. Och man ser till att det många olika sorters blommor. Inte massa identiska buketter vilket gör det uppenbart att de kommer från samma källa, kanske nåt lager, så det kanske inte ens är nån som lagt ut en krona för blommorna. Även blommorna ger intryck att de kommer från en och samma källa.
Bilder tagna nattetid indikerar att det är någon som inte törs agera dagtid, eftersom stödet för gärningen helt saknas bland folket.

Sorry, detta var en väldigt lam manifestation, och era förhoppningar att någon tidning ska plocka upp detta som en news-story spränger ju alla era tidigare gränser för naivitet.

Funderar lite på om det inte finns bevakningskameror uppsatta?
Borde väl finnas på alla myndigheter eller?
Troligtvis hade säkert "förövaren/förövarna" hoodie-huvorna uppfällda...
Citera
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Helt otroligt att munskydds-förnekarna kämpar på med sin propaganda. Att bära munskydd kan leda till att du smittar mindre själv och inte blir smittade av andra.
Ett par stater i USA har ju numera lagstiftat att ska man gå in i en affär och handla måste man bära mask. Detta har lett till slagsmål med butikspersonal när folk inte vill bära masken.

Ett masktvång kan ju leda till problem för oskyldiga. Svårt att tvinga folk att bära mask.
Citera
Medlem
FrankIsBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stacanovist
Det är inte relevant vem jag är och vad jag ska göra. Håll dig till ämnet.
Jag har bara svarat på dina lögner. Kan du inte argumentera mot dem har du ljugit.
Men alla vet numera att du ljuger och sprider desinformation.

Den enda som spammar nu och far med osanning är du själv. Sluta med det!

Vi nekar inte folk vård som behöver den!
Citera
2020-05-04, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
Oh really,

Ge mig källor som stödjer detta.

Hade du varit intresserad så hade du naturligtvis redan haft koll på SCB´s statistik över överdödligheten och debatten som uppkom efter detta.

Men det är du ju inte så jag förstår inte vad du gör här överhuvudtaget. totalt ofattbart.

Nej, mamma torkar inte i rumpan. Är man intresserad söker man info själv.
Citera
2020-05-04, 02:05
Medlem
Citat:
Tror inte att du själv vill bli smittad av Fladdermus-Ebola. Men vi får väl se vad som händer till hösten....

Covid-19 gör mig inte särskilt mycket. Det är jag beredd på att få som så många alla. Men Ebola håller jag mig gärna undan.
Citera
2020-05-04, 02:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrankIsBack
Den enda som spammar nu och far med osanning är du själv. Sluta med det!

Vi nekar inte folk vård som behöver den!

Jag spammar inte. Jag bekämpar lögnare och folk som kommer med desinfromation.
Alla vet att folk nekas vård. Det är ingen trådsanning. Det är en sanning som funnits i alla msm.
Flera gånger. Du är därmed själv en lögnare som vill sprida desinformation och blir bekämpad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in