Citat:
Ursprungligen postat av
Ulf-Utredaren
Du fattar ju uppenbarligen ingenting.
R-talet har absolut NOLL och INGENTING med antal tester att göra. Herregud.
Det baseras på en beräkningsmodell där du för in en massa värden.
Alla använder samma modell och är en vedertagen modell på alla sjukdomar.
Vi har R0,85 i Sverige och det ser du väldigt tydligt på de kurvor och siffror som finns och som av allt att döma vänder ner nu. Vare sig du vill det eller ej. Det är MYCKET bra!
Oj oj oj, en Sverigehatare som kallar folk för mördare och där 90% av inlägget är bullshit och trams...
vi har sett det förr. Om du slutar panika så förbannat så kan du återkomma med nått vettigt.
Vi har fakta fram tills idag. Alla kan läsa samma sak. Att då sitta och ljuga medvetet är väldigt dumt.
Herregud.
Det är lögn. Det finns NOLL garantier på att R-talet kan vara ens mycket pålitlig.
Att det ska betyda något krävs att man har en bra bild av situationen.
Tester, folk som är sjuka och annat. Läs på din dumma apa.
I Sverige är detta är enormt okänt tal.
Sverige är bland de sämsta länder i världen när det gäller förutsättningar för att kunna räkna ut en mer pålitlig R-värde.
Mördaren Tegnell berättar inte sånt eftersom han kan inte säga emot sig själv.
Det är MYCKET DÅLIGT att tro att såna siffror i Sverige ska gå att lita på.
Men desinformation från regimpropaganda vill på alla sätt få folk att tro det.
Men som sagt, du behöver hitta folk som har ring i näsan för att de ska tro på dina lögner.
Jag är inte Sverige hatare. Jag hatare av Sveriges linje. Jag föraktar dej och alla som håller med en linje där man inte givit en chans till folk som ville försöka rädda sig.
Du är medhjälpare i detta folkmord. Alla som är som du, som stöttar Sveriges linje är lika skyldiga i detta.
Ja, du är en mördare. Du skjuter inte folk. Du förgiftar ingen. Men med ditt beteende, det faktum att du stödjer Sveriges linje och framförallt faktum att du till och med försöker övertala folk med dina dumma och subjektiva påstående tagna ur röven gör dej ännu värre som människa. Du förtjäanr förakt. Du förtjänar att få smaka på samma medicin som alla människor som aldrig fick nån chans att överleva.
Må du brinna i helvetet.