2020-05-02, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
nu börjar bög brother med sina fattiga censurer för ingenting

För att Fläskläppen och Borgmästaren står utanför och gapar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad sa Julia då? Det började bra med att förklara hat-grejen men sen kom det fram att hon var bitter för att Frida lagt rosor under hennes kudde, fast Julia "inte bryr sig". Någonstans kanske man inte ska vara Patrick Bateman fullt ut utan faktiskt säga: okej, det var inte meningen att såra dig jag är ledsen.
Men är man autist så är man.

Behöver väll inte betyda att hon bryr sig bara för att hon pratar om det? Ibland vill man röra om lite i grytan, även du min vän.
Medlem
Visst bröts sändningen för att tidigare deltagare är utanför? Redan när de gick ut så skrek någon och de sa att det var Alex. Sedan bröts sändningen och nu när den kom igång så sa någon att det är sjukt att de står utanför och att det var Alex. Alex, Martin och Victoria har ju hängt hela dagen och åt burgare med Glasman, Samis mamma och polare.
2020-05-02, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Har Mergim kommit på detta själv?

Imponerande!

Tycker inte det var något tal man blev imponerad utav. Vet inte om han kommit på det själv han brukar ju inte komma på något själv.

Kanske mamma Frida o Pappa Lennie haft en finger med där.
2020-05-02, 22:57
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad sa Julia då? Det började bra med att förklara hat-grejen men sen kom det fram att hon var bitter för att Frida lagt rosor under hennes kudde, fast Julia "inte bryr sig". Någonstans kanske man inte ska vara Patrick Bateman fullt ut utan faktiskt säga: okej, det var inte meningen att såra dig jag är ledsen.
Men är man autist så är man.
Ja och hon hade som sagt druckit också. Att Frida fortfarande inte fattar Jullans begränsningar utan kör på ändå förvånade mig faktiskt. Trodde mer än så om Frida. Fanns mycket hon kunde uppskattat av det Jullan bjussade på om hon hade tänkt utanför sina egna ramar en stund.
2020-05-02, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Behöver väll inte betyda att hon bryr sig bara för att hon pratar om det? Ibland vill man röra om lite i grytan, även du min vän.

Ja, jag köper inte hennes ord om att hon inte vill provocera när hon sagt att det är just det hon gillar att göra Frida har fått rosor under kudden med. Tar hon upp det? Definitionen av att ta åt sig är att gaffla om det.
Medlem
Ingen fattar vad Julia pratar om förutom Sami. Dom andra är idioter. Jag förstår vartenda ord hon säger. Om det nu är så att zara Larsson räddar henne på Måndag så är det great
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Tycker inte det var något tal man blev imponerad utav. Vet inte om han kommit på det själv han brukar ju inte komma på något själv.

Kanske mamma Frida o Pappa Lennie haft en finger med där.
Tror Jassa hjälpte i början.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Har Mergim kommit på detta själv?

Imponerande!

Han fick hjälp av Jassa..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Och vill du veta en hemlis? Det är inte nyårsafton idag heller! Helt crazy.
😂😂😂 Åh, fan! Jag som har börjat författa på mina nyårslöften. Hur ska jag kunna gå vidare i livet efter detta?

Nu är det nästa djupa samtal, mellan Jullan och Mergim. Synd att Mergim är nykter för annars hade vi kunnat få ett bråk.
2020-05-02, 22:59
Medlem
Jasmine är nog glad, fick prata med Martin.
2020-05-02, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Han fick hjälp av Jassa..

Nu blev jag ännu mer imponerad

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in