Citat:
Ursprungligen postat av
frankkk
Ni lär väl ha ett antal sponsorer som är redo att betala en del av lönen om det krävs. Sen måste man ju se vad en spelare ger tillbaka för lönen också, och Berg säljer nog en och annan biljett och tröja.
Det finns säkert en del som hade kunnat tänka sig hjälpa till om den möjligheten ges,
OM både JJ och Berg kommer hem i år tycker jag nog att det är rimligt att sikta på en Europaplats, även om det skulle vara en utmaning.
Sedan skulle vi såklart behöva få in en mittback också egentligen, vi har två godkända AS mittbackar, 1 korsbandsskadad 19-åring och så 17-årige Jesper Tolinsson... hehe
Jag tror iofs tröjorna sålt rätt bra i år ändå... av helt fel anledning, även biljetter.
Jag är ingen matchtröjeköpare i vanliga fall men i år har jag köpt 3 ex av den marinablå bortatröjan, riktigt snygg, men det har nog varit en del stödköp, jag har lagt ett 5-siffrigt belopp på Blåvitt i år, exklusive säsongskortet. Shoppen, ett antal biljetter och ett par extra medlemsskap. Har inte en susning om vad föreningen fått in men det är kul att se att så många förstår allvaret och drar sitt strå till stacken även om vi var lite trögstartade. 10 000 medlemmar kommer vi nog nå, dessutom över 52 000 sålda "biljetter".
Varje öre någon kan bidra med är värdefullt och räknas.
Men absolut, en spelare som Berg hade skapat buzz i leden, ungefär som Vibe, även om jag tycker Vibes ankomst var större då laget var så nederlagstippat av många när han valde att komma till oss. Han hade säkert kunna gå till något annat lag och dessutom fått bättre betalt(nu är han ju i FC Midtjylland).
Kommer ni ihåg när det skämtades om att Kineser bygger sjukhus på en vecka? Ingen tog det seriöst då, för jävla tråkigt är det. Jag skulle behöva en riktig röjarrave, men det är ju inget som organiseras nu. Ikväll har jag gått igenom delar av min skiv- och musiksamling istället(och troligen stört grannar).
Lite guilty pleasure... den är faktiskt episk.
Citat:
Artists: Protoculture, Johnny Yono
Title: Luna (Extended Mix)
Genre: Trance
Label : Armada Captivating
Release Date : 2016-08-19
Protoculture & Johnny Yono - Luna (Extended Mix)