Citat:
Ursprungligen postat av
FrankIsBack
Otroligt! Du är fan värre än Tegnell! Du låter som en fullfjädrad PK-politikerbroiler. Det går inte att försvara att du hyllar stater som dödar sin befolkning. Pudla istället för att fortsätta att gegga in dig i fler bortförklaringar. Fattar du inte att ingen går på dina manipulationer?
Seriöst, är du galen eller något? Jag kan för fan inte svara på något som jag INTE tycker, men kanske om du lyckas citera var du kommer fram till dina fantasier...
Jag fattar ärligt talat inte vad du snackar om. Vad fan ska jag pudla för något när jag INTE tycker något som du påstår att jag gör!?
Jag har liksom tidigare skrivit ett 20-tal inlägg som kritiserar Anders Tegnell, ett 20-tal inlägg som ifrågasätter våra dödstal/sjukhustal, som därmed även är ett ifrågasättande av våra strategier och andra misslyckanden.
Jag är starkt kritisk och varit så sedan mars. Citera mina ”hyllningar” utan att förvränga mina ord, eller gå vidare med ditt trams till någon som uttryckligen faktiskt försvarar vår strategi/dödstal... Och sådana har du ju gott om, om du reagerar så hårt på att någon bara jämför med andra länder.
Nästan alla som är kritiska till vår strategi har ju jämfört dödstal med länder som exempelvis Norge. Det görs då (ibland) i syfte att kritisera ifrågasätta Sveriges strategier/Tegnell, och inte raka motsatsen. Den som försvarar våra strategier jämför i regel med worst case-länderna som Italien och Belgien med fler dödsfall.
Sedan kan du ju tycka att jämförelser är fel, det har jag inga problem med, men att börja babbla om att man stödjer mördande regimer och förvandlar det jag säger till Anders Tegnell-hyllningar är bara absurt. Varför ger du dig inte på de som faktiskt helt okritiskt hyllar vår strategi.
Jag pudlar ingenting som jag INTE tycker. Tack och hej.