2020-05-02, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja. Det er som å bli satt hundrevis av år tilbake i tid.

Som om Holden ved å være bistandsadvokat Tom Hagen, egentlig representerer de voksne barna også. Fordi det er Tom Hagen som bestemmer hva de voksne barna skal mene og ønske og tenke og tro. De har ikke noe de skulle ha sagt. Liksom.

Så går vel det regnestykket opp da.

Ja Holden skjønner vel ikke at han har vært brukt som en innleid skuespiller for stagingen som skulle gi inntrykk av at familien sto samlet.
Citera
2020-05-02, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Lørdag kommer VG med en bred reportasje om saken på 7 sider.

Avisen skriver blant annet:

- "På en gjenstand i boligen har etterforskerne funnet noen helt spesielle spor fra AEH. Spor de mener kan knytte ektemannen til forsvinningen."

- TH skal i følge VGs kilder ikke ha tro på "hverken politiets skospor eller DNA-jakten". "- Det kommer aldri til å føre frem", skal han ha uttalt til en av VGs kilder.

- VG skriver: "Det Hagen ikke vet, er at politiet samtidig jobber med hans eget DNA. Funnet er gjort i huset, på et sted VG får opplyst kan være unaturlig."

- VG opplyser at TH har vært svært opptatt av ett annet spor, nemlig de to mennene utenfor hans arbeidsplass den aktuelle dagen.

- VG forteller at et av de minst 10 e-postene TH har sendt til politiet er på 21 sider.
Takk for informasjon!

Om det fetade tenker jeg at hvis TH er skyldig så er de 2 mennene statister i et skuespill.
Citera
2020-05-02, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock.Undt.Holm
KAnsje forumet må få seg en egen bistandsadvokat :-) Sende inn innsiktsbegjæring og kreve partsrettigheter etc (dette er en spøk)
Ja!
Citera
2020-05-02, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Takk for informasjon!

Om det fetade tenker jeg at hvis TH er skyldig så er de 2 mennene statister i et skuespill.

Hvorfor det ? Det jeg tenker er utenlandske trailersjåfører som ikke er kjent i området.
Citera
2020-05-02, 01:03
Medlem
Bletchley-Parks avatar
Citat:
Jeg lar heller folk google litt og kose seg selv fremfor å servere alt ferdig tilrett slik at folk kan oppdage litt selv og få eierfølesen og gleden av å titte inn i "rottereiret" dette nå utgjør.

Nja, noen glede finnes knapt ved å kikke inn i det "rottereiret", det er en brutal oppvåkning for de som gjør det, likefullt bør det gjøres.
Citera
2020-05-02, 01:04
Medlem
Sherlock.Undt.Holms avatar
Skuespill, tvilsomme advokater som stammer fra samme råtne kjerne. En ellevill historie.

En drapssak som ingen egentlig kan forstå, men alle samtidig skjønner, hvilke vil si at dersom man ikke kan overbevise dem, så forvirr dem taktikken.

En familie som fremstår som splittet, så samlet og litt splittet igjen og så samlet...

Nei folkens... Her må man kansje skyve unna distraksjonene og finne saken kjerne...

Hvorfor måtte drapet på AEH gjøres så inderlig komplisert som om mange kokker som har laget mye søl?

KAn det ha noe med at AEH kansje satt med informasjon om en annen sak som vil snu vår tro på "rettsamfunnet" opp ned?

Ofte når man ser på slike saker vil selve opplegget røpe bakmennene og her er det så mange feil gjort og ting gjort så idiotisk at for min del har nettverket bak alt dette allerede pekt seg ut soleklart og det er advokatene selv som mere en på bare et vis viser vei tenker jeg...

Her slipper lissom ingen ærlige til(med unntak, igjen, hper jeg, Brøske og denne nye Lier)
Citera
2020-05-02, 01:07
Medlem
Bletchley-Parks avatar
Citat:
Derimot finnes det en annen veldig interessant uløst drapssak som jeg i alle fall ikke har noe problem med å se direkte relatert til dette som skjedde for mange år siden og som er godt kjent.

Noen som klarer å gjette hvilke?

Vi skal vel til drapet på Jan Wiborg og Gardermoutbyggingen tipper jeg. TH tjente seg ihvertfall rik på det bedraget det norske folket ble utsatt for der.
Citera
2020-05-02, 01:08
Medlem
Det er en stor reportasje, et såkalt portrett intervju, i VG der Svein Holden forteller om da han ble oppringt av en fortvilet mann som fortalte en fryktelig historie. Denne mannen skal ha vært "en venn" eller "en bekjent" av Tom Hagen. Det ble avtalt at Tom Hagen og ett av hans voksne barn kunne møte på Holdens kontor, jeg tror det var dagen etterpå.

Tom Hagen fikk oppnevnt bistandsadvokat, jeg husker ikke navnet på vedkommende. Men Tom Hagen byttet han ut etter kort tid og erstattet han med Holden, etter hjelp fra "en venn", tror dette skjedde ca tidlig i november 2018, kort tid etter forsvinningen.

Fant ikke igjen intervjuet da jeg gjorde et raskt google-søk.
Citera
2020-05-02, 01:08
Medlem
Citat:
Vi skal vel til drapet på Jan Wiborg og Gardermoutbyggingen tipper jeg. TH tjente seg ihvertfall rik på det bedraget det norske folket ble utsatt for der.

Bingo... Derfor sitter staten i en slags Catch 22 og rottene tyter ut av treverket...

godt tenkt...
Citera
2020-05-02, 01:09
Medlem
Citat:
Skuespill, tvilsomme advokater som stammer fra samme råtne kjerne. En ellevill historie.

En drapssak som ingen egentlig kan forstå, men alle samtidig skjønner, hvilke vil si at dersom man ikke kan overbevise dem, så forvirr dem taktikken.

En familie som fremstår som splittet, så samlet og litt splittet igjen og så samlet...

Nei folkens... Her må man kansje skyve unna distraksjonene og finne saken kjerne...

Hvorfor måtte drapet på AEH gjøres så inderlig komplisert som om mange kokker som har laget mye søl?

KAn det ha noe med at AEH kansje satt med informasjon om en annen sak som vil snu vår tro på "rettsamfunnet" opp ned?

Ofte når man ser på slike saker vil selve opplegget røpe bakmennene og her er det så mange feil gjort og ting gjort så idiotisk at for min del har nettverket bak alt dette allerede pekt seg ut soleklart og det er advokatene selv som mere en på bare et vis viser vei tenker jeg...

Her slipper lissom ingen ærlige til(med unntak, igjen, hper jeg, Brøske og denne nye Lier)

Holden har vel fattet at det er mere penger å hente ved å representere skurkene enn ved å representere staten.
Citera
2020-05-02, 01:10
Medlem
Citat:
Holden har vel fattet at det er mere penger å hente ved å representere skurkene enn ved å representere staten.

Hva om jeg sier at det er skurker i både privat og offentlig sektor?
Citera
2020-05-02, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Takk for informasjon!

Eller det er to tilfeldige papirløse flyktninger som tilfeldigvis gikk i området denne dagen. Som risikerer tvangs-utsendelse om politiet skulle få tak i de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in