Citat:
Ursprungligen postat av
Dopamina
Öh.. Du missförstod. Det här handlar inte om mig. Jag står upp för de svaga i samhället. Jag har en tydlig agenda som bygger på realism och erfarenheter.
Det är mer humant att skjuta någon direkt än att punktmarkera en flummig tonåring som röker braj genom helt onödiga polisingripanden. Förstår du var ett sådant onödigt ingripande gör med en ung människa? Det finns inget att lära av det. Filippinerna har en mer human politik men ändå sjukt vedervärdig! Tillgången på narkotika kommer alltid att finnas. Deal with it. Corona will show us the way ❤️
Observera, jag har aldrig varit så medicinfri eller drogfri som under denna pandemi. Ja, det här är resultatet. Hoppas du är nöjd. Jag kommer att ha många unga frustrerade på min sida när det här är över och då är det dags att styra upp landet.
Corona är ju rättvis på det sättet att den även ta de unga narkotikavurmarna.. Hjärtat och lungorna orkar inte med.
Jag är glad å dina vägnar att du är nu drogfri. Undrar bara varför det krävs en pandemi för att inser fördelarna med det?
Jag förstår inte hur Filippinerna kan ha något problem med drogerna överhuvudtaget om de nu skjuter direkt - men det du kanske du förstår?
Jag håller dock med med dig att man inte kan förvänta sig gratis pengar av ett samhälle utan motprestation.