Citat:
Jag läser att de vill se bilder på viruset då de flesta inte kan läsa. Du som expert på införsel kan väl anmäla dej som deras handledare och samtidigt bli rik på kuppen.
OBS att det behövs en handledare för varje inkommen raketforskare så ta med dina vänner från Sveavägen så får alla ett lysande pengatillskott som Corona hunters i samhällets tjänst. Bättre att betala mindre pengar till beskydd än stora pengar till privata sjukhus kanske efter att Corona slagit ned de ovetande inbjudna gästerna som inte var beredda på det svenska mottagandet, den svenska banan modellen.
Titta gärna på Channel FRANCE 24 där din regering är i Paris och debatterar banan modellen idag. Finns på YT. FRANCE 24 live. Godnatt igen, zzzz...
OBS att det behövs en handledare för varje inkommen raketforskare så ta med dina vänner från Sveavägen så får alla ett lysande pengatillskott som Corona hunters i samhällets tjänst. Bättre att betala mindre pengar till beskydd än stora pengar till privata sjukhus kanske efter att Corona slagit ned de ovetande inbjudna gästerna som inte var beredda på det svenska mottagandet, den svenska banan modellen.
Titta gärna på Channel FRANCE 24 där din regering är i Paris och debatterar banan modellen idag. Finns på YT. FRANCE 24 live. Godnatt igen, zzzz...
Ditt inlägg är så rörigt att jag har svårt att förstå innebörden av det. Ditt snack om införsel och handledare och pengar är helt obegripligt, du verkar inte ha förstått någonting av vad Covid 19 är eller hur man försöker hantera det i Sverige - men du tittar kanske inte så mycket på svenska nyheter eller deltar i det svenska samhället?
Det är svårt att nå ut med information till dem som inte är intresserade av själva ta något ansvar för att ta till sig information utan mer intresserade av att leva vidare på samma sätt som man alltid gjort - med den stora skillnaden att svenskarna betalar för ens uppehälle. Titta du på utländska nyheter, jag är mer intresserad av vad som gäller för Sverige där jag bor.