2020-05-01, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast han skämtade ju då och ba "Hahahaha ni fastar och jag dricker alkohol och grejer", varpå systern svarade "Ja, sluta med det" typ. Förstår inte riktigt problemet? Uppenbart att han inte är så pass troende med tanke på att han kan tänka sig att äta skinka om det är på pizza, dricker alkohol osv.

Problemet är att han är falsk. Han utger sig för att vara muslim men gör precis allt som en muslim inte får göra. Han är otrogen.
2020-05-01, 11:17
Medlem
För jävligt att Frida säkert kommer vara säker och det är Jullan och Mergim som kommer sitta uppdragsrummet när de två varit med sen dag 1
De som har varit där i 80+ dagar borde vara de som är kvar men svenska folket tänker ju inte.
2020-05-01, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Problemet är att han är falsk. Han utger sig för att vara muslim men gör precis allt som en muslim inte får göra. Han är otrogen.
Tror snarare han är hårt hållen. Han sa han vill pierca sig och tatuera sig men inte får. Nu ska vi inte gå in på religion här men hemskt att man inte kan få vara sig själv av rädsla för vad släkten tycker om en. Han borde ju flytta långt ifrån familjen och leva som han vill, han hade nog blivit skönare och mindre aggressiv.
2020-05-01, 11:19
Medlem
Zingo2s avatar
Frida säker? Varför?
2020-05-01, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
För jävligt att Frida säkert kommer vara säker och det är Jullan och Mergim som kommer sitta uppdragsrummet när de två varit med sen dag 1
De som har varit där i 80+ dagar borde vara de som är kvar men svenska folket tänker ju inte.

Varför tror du Frida är säker?
2020-05-01, 11:21
Medlem
Scamps avatar
Hur kan Frida vara säker?
2020-05-01, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hur kan Frida vara säker?

Ska det vara detta som talar för att Frida är säker?

https://imgur.com/a/2garWFm
2020-05-01, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Men gud.. du har ju så rätt! Det hade jag glömt.. var sur just då på att jag tyckte alla var så sura på julia trots att hon fyllde år, men visst hon fick faktiskt en tavla som dessutom Frida gjorde fin tills Victoria började förstöra den med olga och breev.. Men som sagt Frida fick ju ingen present alls väl...? Hoppas hon får den finaste julklappen idag då. Hon har dessutom inte fått nga mailhälsningar från tittare heller.. Det är inte hennes fel att produktionen gjorde så hon fick komma in sist.. Så jag står på mig och väljer Mergim om vi får rösta ut så Frida kan få känna ngn uppskattning i alla fall.
Nä, tragiskt nog fick hon inget vad jag kommer ihåg. Vet att jag tyckte synd om henne när hon fyllde och att produktionen gjort bort sig! Nä, det är sant att det inte är hennes fel att hon kom in sent men tyvärr så kan jag inte se att hon är värdig en final plats då som andra gjort och gått igenom så mycket mer. Men åter igen så är smaken som baken och vi alla tycker olika så länge Julia blir kvar så är iaf jag glad
2020-05-01, 11:27
Medlem
Citat:
Vad säger att Frida kommer att sitta säkert?
2020-05-01, 11:31
Medlem
Citat:
Ja det är förjävligt om det är Mergim och Julia som sitter där. Så jäkla arg om det blir så. Frida ska inte till final
2020-05-01, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukazsynd
Hon får fan ge sig nu. Blottar sig och är allmänt äcklig! Ligger och tjuter på Samis födelsedag. Raka vägen in till närmaste psyke i Värmland på måndag. Som hon sitter i bikten och äcklar sig naken. Vidrig människa med sitt skratt och kramar. Ha lite distans till omgivningen för i helvete.
Inte nog med det så pratar hon öppet om att hennes pappa går runt naken hemma, dock med öppen morgonrock nuförtiden. Hur fan kan man gå runt naken inför alla när man precis vaknat.

Hon är klar!!

varför grät hon??
2020-05-01, 11:35
Medlem
Förra veckan ville folk ha ut Frida eller Jasmine.
Julia har legat som 3a i att vinna bb på betsafe
Så hur fan kan folk vilja ha kvar Frida nu. Det är för mig obegripligt!!!!
Ut med Frida

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in