2020-04-30, 19:52
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spikra
Flott gest att komma med den på julafton

Stemmer det! Det var julaften, faktisk!

NRK: 24. desember 1993 blir ektepakten endret til at boligeiendommen Sloraveien 4 skal tilhøre Tom Hagnes særeie, mens det tidligere tilhørte Anne-Elisabeths Hagens rådighetsdel av felleseiet.

https://www.nrk.no/norge/anne-elisabeth-hagen-skulle-ikke-fa-en-krone-av-milliardformuen-1.14998469
Citera
2020-04-30, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Stemmer det! Det var julaften, faktisk!

NRK: 24. desember 1993 blir ektepakten endret til at boligeiendommen Sloraveien 4 skal tilhøre Tom Hagnes særeie, mens det tidligere tilhørte Anne-Elisabeths Hagens rådighetsdel av felleseiet.

https://www.nrk.no/norge/anne-elisabeth-hagen-skulle-ikke-fa-en-krone-av-milliardformuen-1.14998469

Mørkt.
Citera
2020-04-30, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det er ikke Holden som uttaler seg.
Artikkel i VG:

Jeg har full forståelse for at barna forholder seg slik til saken. Det betyr ikke at de ikke bryr seg om sin mor, slik noen vil ha det til.
Ingen er dømt ennå, og hvis noen har rett til å håpe at faren er uskyldig, så må det være barn og barnebarn.

.
Citera
2020-04-30, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraaka
Mannen jeg snakker som Spania sporet er ikke den som ble nevnt senere. Denne mannen tok sitt eget liv, initialer T.F.

Om han er involvert i drapet vites ikke men han var involvert med Hagen.
Det er umulig å finne fylt navn eller etternavn ved å Google T.F
Jeg var på tanken her før at det kan være en god gammel venn av TH.
Hvis han TF har begått selvmord da var han mulig sinnsykt og ingen ting å tape ved å drepe AEH
Citera
2020-04-30, 19:57
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Det er altså ikke snakk om små barn som lar seg påvirke av pappa, tror alle 3 er i 30 eller 40 årene, så kjøper ikke helt den. Mulig en eller 2 av de har latt seg påvirke av pappa men alle 3?
Tippar han har en mkt hög auktoritet. Då spelar det ingen roll om barnen är 30-40 dom kan vara kuvade och känna både respekt och rädsla för sin far. Inget konstigt med det. Du bär med dig mkt från din uppväxt och formas därefter. Kontrollbehov följer även med gällande barnen.
Citera
2020-04-30, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Det vil si at AE ikke har noen på sin side? Ingen søsken, ingen familie har latt høre fra seg. Noen venninner bare. Trist. Spørs om ikke barna snur når bevisene legges på bordet. Eller kanskje vi snur. Vanskelig å vite. Men Riksadvokaten har latt seg imponere. Og han sitter 4 uker i varetekt, hvorav 2 i isolasjon. Brøske virker sikker i sin sak. Og i denne saken tror jeg ikke de tør gå på uten fellende bevis.

Veldig enig men de bør finne AEH selv om det er lite igjen av henne. Ja tenker det samme som deg, utakk er verdens lønn, AEH fødte barna, oppdro de, tok seg av alt som hadde med hus og hjem, i det hele tatt gjorde det mulig for TH og kunne konsentrere seg om å bygge opp kapitalen. Så det føles blodig urettferdig at barna ikke har stått på for henne, men gjør det nå for barna.

Jeg føler meg ikke sikker på om Brøske klarer å få han dømt, men tenker at nå må alle ressurser tas i bruk i håp om å finne noe de har oversett mens han sitter i varetekt. Hun må jo være et et sted. Så tenker jeg om han ikke har hatt medhjelpere hvor langt har han våget og kjøre med et lik i bilen, han kunne jo blitt stoppet på en vanlig UP kontroll. Så noe sier meg at restene av henne må ligge i nærheten, men satte spørsmålet ut her i går, om det er noe igjen av et lik som er sunket til bunns etter 18 mnd? Så har man ulike stoffer som gjør at et lik kan gå i oppløsning.
Jeg vet heller ikke hvor pålitelig lik hunder er?
Er det sikkert at de klarer å spore et lik som ligger begravd langt ned? Heldigvis kan politiet mer om dette enn meg, men om TH er gjerningsmannen er det mest sannsynlig at hun finnes i nærområdet vil jeg tro. Eller det som er igjen etter henne.
Citera
2020-04-30, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Tippar han har en mkt hög auktoritet. Då spelar det ingen roll om barnen är 30-40 dom kan vara kuvade och känna både respekt och rädsla för sin far. Inget konstigt med det. Du bär med dig mkt från din uppväxt och formas därefter. Kontrollbehov följer även med gällande barnen.

Ja du har sikkert rett i det, kjenner folk som ser opp til sine foreldre som voksen som vi andre synes var verdens største drittsekker. Er noe med at det sikkert er vanskelig og se utenfra. Da kan det dessverre tenkes at ingen kan fortelle hvordan TH var hjemme i sitt eget hus. Hvis TH er psykopat, har han nok vært flink å skjule negative sider utad. Og barna klarer kanskje ikke se han objekt fordi de aldri har visst om noe annet.
Citera
2020-04-30, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spikra
Flott gest att komma med den på julafton

Hvorfor skulle AEH forfalske en ektepakt som i liten grad kommer henne tilgode?
Citera
2020-04-30, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Kornblomst, du er en av dem som har tenkt at hun kan være gjemt i huset. Har du noen ide om hvordan politiet har brukt hunder i huset i dag? Kan hundene lukte liklukt så lenge etterpå? Eller er det feks. flere blodspor de skal finne? Altså - hva kan hunder gjøre for politiet på et åsted? Generelt sett og i saken?

Jeg og spør, hvor pålitelig er egentlig lik hunder tro? Er det sånn at de alltid har rett, eller kan de bomme når liket er gravd langt nok ned.
Jeg tenker vel hele tiden at det er usannsynlig at TH har våget og kjøre en lengre tur med liket i bilen?
Mye kunne skje og ville han ta sjansen på det?
Citera
2020-04-30, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
Finner det xtremt merkelig at denne linken dukker opp ved å google denne Sneve partneren med en Bulgarsk klarsynt som mener hun vet mye om saken, scroll ned på siden : https://dimitrinkastaikova.wordpress.com/tag/fredrik-daylemani-sneve/

"Mrs. Falkevik Hagen is kept by one man. After the kidnapping – she has traveled at first twice in Eastern direction, and then once at South. She is surrounded by patience. I see her with problems in the stomach, but the place where they keep her is warm. The people who are guarding her are working also with eavesdropping and reconnaissance. I see a lake (water),surrounded by by hills and there are many people on the shore."

Hm, ja, det finner jeg også ekstremt merkelig. Hvis du ser på linken, så ender den med fredrik-daylemani-sneve , har sett denne linken og inneholdet flere ganger, men har aldri lagt merke til dette.
Trykk ctrl+f, og da kommer det opp et søkefelt, og da kan man skrive inn Sneve, og da blir det merket av alle stedene på siden der ordet sneve blir nevnt.
Kanskje rett og slett prøve å ta kontakt med denne Dimitrinka Staikova og spørre hva som ligger bak. Hun bor i byen Varna i Bulgaria.
https://www.facebook.com/dimitrinka.staikova.5
Citera
2020-04-30, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Nej, men det sker sällan så planlagt som bör ha skett här.

Men hun kan ha visst noe som ikke burde komme ut i allmennheten? Som kunne skade TH og hans og hans forretnings renomee?
Citera
2020-04-30, 20:18
Medlem
[quote=Timbar|71402939]Hvorfor skulle AEH forfalske en ektepakt som i liten grad kommer henne tilgode?[/QUOTE
Det har inte jag påstått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in