2020-04-30, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Well, hon har inte fel precis. Vem tänker ens på att en människa har sex med sitt husdjur för att man älskar djuret? Har du aldrig haft djur eller?

Precis ! Snart skriver väl någon att det är en ganska normal sexuell preferens !!!
Jag refererar till användaren som när det gällde Lennies passion för fisting skrev att det var en ganska normal sexuell preferens ??? Är det jag som är för gammal för att hänga med i svängarna eller är det vad ungdomarna sysslar med numera ! Helt sjukt enligt mig i alla fall !
2020-04-30, 18:47
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
vad säger han jag följer inte skäggiga damen på socialamedier

Han skrattar när Isabel sagt att det är sjukt att två killar kramas osv, Kim ska inte säga nåt han är för fan feminim och sminkar sig som en tjej , han påstår att han är hetro.
2020-04-30, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Jassa: ”Folk gör sig till och skådespelar för kamerorna, alla är så jävla falska.”

Säger tjejen som ”pippar” på udda ställen för att få TV tid, skådespelerska, du spelar aldrig Allan ju. Du har väl knappt märkt av kamerorna, Jassa?

https://ibb.co/Z2TvxgD
Dummaste jävla bruden helt seriöst. Hon skådespelar konstant det är därför hon tror de andra också gör det. Ingen annan tänker ens på det. Hon var den enda som undrade i mötet med anhöriga, hur hon framstår på TV.
2020-04-30, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Han skrattar när Isabel sagt att det är sjukt att två killar kramas osv, Kim ska inte säga nåt han är för fan feminim och sminkar sig som en tjej , han påstår att han är hetro.

Finns det någon tjej som vill var med Kim?
Alltså om man är en tjej som vill ha en MAN.
2020-04-30, 18:51
Medlem
esetts avatar
Angående tittare. BB hade 116K tittare den 13 april, det var när Alex blev utröstad. Inte mycket för en veckofinal.
2020-04-30, 18:54
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Dummaste jävla bruden helt seriöst. Hon skådespelar konstant det är därför hon tror de andra också gör det. Ingen annan tänker ens på det. Hon var den enda som undrade i mötet med anhöriga, hur hon framstår på TV.

När sa hon så om att andra skådespelar? Det är ju hon som är känd för att skådespela!! Fyfan som jag stör mig på henne att hon lyckades lura och påverka andra att inte rösta på henne men på Julia är helt fuckin sjukt!!! Ludrrt skiter i allt och alla i huset hon planerade att få dom andra att rösta på Julia, det var därför hon bråkade med henne och klankade ner på henne osv för att få alla emot henne. Folk här tror att Jassa är nära vänn till Julia hur fan kan ni tro det när hon knappt varit med henne och Sami sista tiden....
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-30 kl. 19:00.
2020-04-30, 18:54
Medlem
__Alez__s avatar
Fin syster Mergim har hon tänkte på alla i huset och verkade väldigt trevlig.

Mergim tog i lite väl när han sa till gänget vilken hype det är kring BB. Vem blev gladast då? Jo Jassa.
2020-04-30, 18:56
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Finns det någon tjej som vill var med Kim?
Alltså om man är en tjej som vill ha en MAN.

Absolut ingen! Han har själv sagt att han blivit mobbad som fan, men han mobbar ju andra? Och det handlar om precis samma sak som han blivit mobbad för.
2020-04-30, 19:02
Medlem
Globalisten55s avatar
Det är ju bra dem pysslar med något, men det är sådant man höll på med I förskolan
2020-04-30, 19:05
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Det är ju bra dem pysslar med något, men det är sådant man höll på med I förskolan
Överraskad? Så har det varit heeela tiden. Ledsamt. Inga riktiga saker att roa sig med. Tråktv= bråktv....
2020-04-30, 19:07
Medlem
Kan vi enas om att försöka få ut Mergim på måndag. Frida kommer ändå inte vinna.

Vinsten står mellan den tråkiga bisexulla sk. mästerkocken Lennie och
Sami som har erkänt varit med i dåligt umgänge och supit för mycket( vet inte om han var alkoholist), men han drack konstant varannan vecka när han inte jobbade har han sagt.

Jag ser Sami som en värdig vinnare då han har enorma skulder och verkar vilja vända sitt liv till det bättre.

Varför förtjänar Lennie vinsten?
2020-04-30, 19:11
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jasmine funderade på om ens närstående ser en som en kändis nu. Känns lite töntigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in