2020-04-30, 16:28
Medlem
xrlpyts avatar
Jag hoppas Svante också är med på besöket. Lite meningslöst kanske pga glasväggen, han skulle kanske inte känna igen Julia utan att få lukta på henne, men ändå. Jullan skulle ju bryta ihop fullständigt.
2020-04-30, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Var det någon som såg livesändningen när han Kim och Isabella pratade med varandra?

Bara sett att dom skrattade åt att Mergim är så på Lennie och antyder och skrattar åt att han är bög. Var det någon som trodde att Kim var hetero eller ens man? Vad skrattar han åt liksom? Sig själv? Isabella verkar ju vara allmänt puckad. Tror säkert hon röstar SD trots sitt ursprung. Så smart ungefär.
2020-04-30, 16:29
Medlem
xrlpyts avatar
Men för helvete Julia, ta av mustaschen och hatten inför besöket.
2020-04-30, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia64
Tänker jag fel? Rätta mig isåfall.
Är det inte bättre att Sami sitter med både Mergim och Lennie i final, för Lennie kommer definitivt sitta i final.
Då måste ju alla pink room fans sprida sina röster på 2 st, och vi andra kan rösta på Sami. Sitter tex Julia, Frida el Jasmine i final, kommer alla Mergims fans + Amilias fans(förvånansvärt har hon fans) rösta på Lennie.
Vettitusan om Sami kommer vinna då.

Tror det blir 3 till final och du har en bra tanke, men jag vågar inte chansa och vill inte att mergim ska få det egot det innebär att komma till final. Jag funderar på om mergim blir kvar nu så kommer kanske inte sami få vara kvar till final om det vill sig riktigt illa och produktionen vänder igen om vi ska rösta ut eller låta stanna kvar.. Jag känner att när vi har chansen att ta ut mergim så bör vi det. Det kommer inte sitta 3 tjej på final, men däremot kanske en tjej och då hoppas jag på Julia för hon har varit bra och kämpat på bra och idag världens underhållande. Må bäste man/kvinna vinna i slut änden, men inte mergim.
2020-04-30, 16:33
Medlem
Om det bara är 2 veckor till final veckan är det väl troligt att det bara kommer att åka 2 st innan den börjar? För mig känns Mergim som skit samma (trots att han betett sig illa i början). För mig är skriket från Halmstad 100 gånger värre! Frida förtjänar inte att komma till final då hon varit där 30 dagar mindre än dom andra. Så för min del ser jag gärna att Frida åker på måndag och hoppas att skriket från Halmstad sitter nominerad nästa måndag så vi kan plocka bort henne innan final veckan börjar. Mergim kommer ändå inte vinna.
2020-04-30, 16:34
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Det mesta där ute pekar helt på att Frida eller Mergim åker. (Jag tar inte med Instagram då den är genomspammad av 20 personer, varav många kör nästan 100 posts om dagen. De har dessutom haft fel i omröstningar). Vi skulle ändå behöva samla oss för att inte splitta våra röster. Såsom vi gjorde i början och fick ut Anty. Alla verkar ha sin bestämda åsikt just nu och det har blivit splittrat här och vi kanske inte får ut dom vi vill utan kör öppet mål så Rainbow Jullan ryker. Det vill ingen äkta flashbackare och OG.
2020-04-30, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag hoppas Svante också är med på besöket. Lite meningslöst kanske pga glasväggen, han skulle kanske inte känna igen Julia utan att få lukta på henne, men ändå. Jullan skulle ju bryta ihop fullständigt.

En hund smittar väl inte.. eller? Kan de också drabbas..? Eftersom alla i huset har och har haft hundar runt sig är ju ingen allergiker och därför borde det vara ok att låta hunden få hälsa i annexet ändå. Kommer svante är jag helt säker på att produktionen är riggad för då har de nog tänkt stanna i stan till måndag och lämna honom samtidigt med resan upp.. usch förlåt hemska tanke.. ibland skenar jag iväg.. får väl vänta och se..
2020-04-30, 16:40
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Självklart! Om vi får rösta på den som ska åka ut trots jag Julia har goda chanser att åka ut.

BB kommer ändra tillbaka och inte ge oss en chans om vi ska rösta kvar det var bara för att Jasmine hängde löst förra veckan för hon hade åkt ut annars med huvudet före! Hon tror hon är värsta omtyckt nu.
2020-04-30, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mia64
Tänker jag fel? Rätta mig isåfall.
Är det inte bättre att Sami sitter med både Mergim och Lennie i final, för Lennie kommer definitivt sitta i final.
Då måste ju alla pink room fans sprida sina röster på 2 st, och vi andra kan rösta på Sami. Sitter tex Julia, Frida el Jasmine i final, kommer alla Mergims fans + Amilias fans(förvånansvärt har hon fans) rösta på Lennie.
Vettitusan om Sami kommer vinna då.
Ja detta har jag och någon annan skrivit innan. Men har insett att BB kommer rigga så det är minst en tjej med i finalen.
2020-04-30, 16:45
Medlem
__Alez__s avatar
Det lär ju vara rösta kvar på måndag igen.

Nu vill BB ha bort de med mist fan-base och inte att vi ska kunna rösta bort den minst omtyckta.
2020-04-30, 16:46
Medlem
Gallagherss avatar
Hundra procent att Svante gästar.
2020-04-30, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Jag får känslan av att en deltagare har en sexuell relation och förhållande med sin hund.

Hoppas inte det är så då det är olagligt sen några år tillbaka med sexuella relationer med djur.

Hon säger att hon hatar människor, verkar helt förälskad i sin (alltså överdrivet kär) skitfula hund, vill inte ha någon man, vill inte gifta sig, vill för alltid vara sin hund trogen, skulle helst utrota homosapiens.

Såg precis ett klipp där hon säger ordagrant: ”fyfan, jag avskyr människor, varför finns vi ens och förstör jorden”.

Nykter, knarkad på medicin, adhd eller någon ny ursäkt - skiter i. Hon är en oempatisk människohatare. Försvinn!

I princip alla som har hund är ju så? Visar upp sin jycke som andra visar upp sina barn, kallar sig "mamma/pappa", ger djuret specialkost och försvarar det med sitt liv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in