Citat:
Ursprungligen postat av
Krillolero
Jag tycker bara att det är vidunderligt komiskt att någon fortfarande länkar till Fria Tider. Det är väl bra att man får sig ett skratt till morgonkaffet?
Jag förstår inte varför det är komiskt annat än att du utgår automatiskt från att allt som Fria Tider skriver per automatik bara skulle vara fake och skräpnyheter.. tänk om jag skulle skriva det om de som länkar till expressen/aftonbladet. Se nedan som exempel.
Det är vidunderligt komiskt att folk länkar till slaskblaskorna aftonbladet och expressen, jag får varje gång ett gott skratt av detta. De kör ju bara med kulturmarxistisk propaganda och döljer den verkliga sanningen, så deras nyhetsrapportering är ju inte det minsta värd att läsa..
.. nu är ju verkligheten så att det faktiskt är värt att läsa av artiklar i både aftonbladet/expressen vs Fria Tider/Samhällsnytt etc samt diverse utländsk media (Jag brukar t,ex dagligen gå in på norska VG och läsa). Sedan väger man av vad som skrivs, läser mellan raderna så att säga och bildar sin egen uppfattning.
Dessutom har det varit guld värt för mig att läsa i alternativ media om saker o ting som mainstreammedia aldrig brukar ta upp.. förvisso har det börjat lossna lite på det området under senaste året nu. Dessutom länkar man ofta i Fria Tider/Samhällsnytt till diverse utländska medier och man kan även själv aktivt söka upp utländska medier för att få en annan bild av vad som händer i Sverige till skillnad mot vad PK mainstream media under många år målat upp hur det står till i Sverige. Därmed har man fått en ganska god bild av hur svensk PK media ljugit för oss svenskar under många år.