2020-04-28, 13:38
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stavrogin
Lyssnade på senaste avsnittet av den bejsade podden Vita pillret. Pavel Gamov var där och mycket skvaller kring SD:s inre degenererade liv. Bl.a. avhandlades otrohet och där nämnde Gamov Åkesson (utan att ytterligare förklara). Så verkar vara lite eld bakom röken.

Finns väl gott om avhoppade eller utsparkade SDare som skulle ljuga och snacka skit om Jimmie, så det är allt en dålig källa.

Säger därmed inte att detta inte hänt. Det verkar faktiskt ganska trovärdigt. Och Åkesson som är en kändis och partiledare har såklart mycket lättare få tag på fitta än average joe måste man tänka på. Frestelsen att utnyttja sin status finns alltid där för kändismän, speciellt om ens relation är på svaj.
Senast redigerad av GusFring 2020-04-28 kl. 13:49.
Citera
2020-04-28, 15:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Handgnuggspatrull
I den politiska podden Lögnarnas tempel med de före detta SD-topparna Christoffer Dulny och Pavel Gamov avslöjas Åkessons otrohetsaffärer och fortsatta spelmissbruk:

https://www.spreaker.com/episode/26264945

Den här tråden nämns i avsnittet.

Man har anat att det "Konservativa" partiet har haft en supa & knulla-kultur redan innan, men nu har man fått det ytterligare bekräftat.
Citera
2020-04-28, 16:15
Medlem
Mosbulles avatar
Jimmie och Annie Lööf?
Vem vet?
Citera
2020-04-28, 21:28
Medlem
george.sthlms avatar
830 inlägg
noll substans

har jag missat något ? eller är det bara trams och massa eventuellt och möjligen kanske
skulle ha kunnat dravel ?
Citera
2020-04-28, 21:37
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosbulle
Jimmie och Annie Lööf?
Vem vet?
Det vore helt fantastiskt om det kom fram att han var far till hennes nyfödda.
Citera
2020-04-29, 02:26
Bannlyst
Ett parti som titulerar sig socialkonservativt bör tänka om när partiledaren är speltorsk,horbock,och tablettmissbrukare.
Den sortens person är inte lämplig som familjefar menar jag.

Sen tror jag att det är bra att historier om jimmie åkessons otrohet kommer ut. det gör det omöjligt för andra att utpressa honom politiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Undrar om Jim*ie Å också benämner kvinnliga medborgare som "hora" och "slyna" som vi gärna gör i tråden nu när hans äktenskap gått i kras.

Det var väl ett jäkla överdrivet bölande här om att de där två gjort slut. Står och faller den partiledarens fame på det? Är det så viktigt och i så fall varför?

Berätta gärna varför det är så viktigt.
Citera
2020-04-29, 02:37
Medlem
"Åkesson uppges ha varit otrogen – med "en rad" olika kvinnor"

https://www.friatider.se/akesson-uppges-ha-varit-otrogen-med-en-rad-olika-kvinnor
Citera
2020-04-29, 04:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Nilsson
"Åkesson uppges ha varit otrogen – med "en rad" olika kvinnor"

https://www.friatider.se/akesson-uppges-ha-varit-otrogen-med-en-rad-olika-kvinnor

En viktig del i artikeln är inte otroheten utan att en av kvinnorna (hans förre sekreterare) eventuellt ska ha tjänat politiskt på det vilket eventuellt betyder korruption och är något som bör utredas
Citera
2020-04-29, 05:24
Medlem
enlightenmentbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Det vore helt fantastiskt om det kom fram att han var far till hennes nyfödda.

Fatima Åkesson Lööf
Citera
2020-04-29, 05:29
Medlem
Jag tänker att inte är Jimmie så himla korkad så han är otrogen med kreti och pleti!? Liksom lägger sig med ett fruntimmer som "typ" ringer "Hänt extra" dan efter! Nä liksom......NÄ. Men ABSOLUT kan han varit otrogen för det händer i de bästa familjer..............MEN då har han valt noga.
Citera
2020-04-29, 08:38
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Jag tänker att inte är Jimmie så himla korkad så han är otrogen med kreti och pleti!? Liksom lägger sig med ett fruntimmer som "typ" ringer "Hänt extra" dan efter! Nä liksom......NÄ. Men ABSOLUT kan han varit otrogen för det händer i de bästa familjer..............MEN då har han valt noga.

Med tanke på att han troligen har legat med sin förra sekreterare som nu innehar en plats i riksdagen så vet jag inte om han har valt så noga...
Citera
2020-04-29, 10:09
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Ett parti som titulerar sig socialkonservativt bör tänka om när partiledaren är speltorsk,horbock,och tablettmissbrukare.
Den sortens person är inte lämplig som familjefar menar jag.

Sen tror jag att det är bra att historier om jimmie åkessons otrohet kommer ut. det gör det omöjligt för andra att utpressa honom politiskt.

1. Åkesson spelade för måttliga summor utifrån de uppgifter som läckte från spelbolaget.

2. Så känd som JÅ är och så snabba media är att skriva illa om honom är det knappast troligt att JÅ kunnat bete sig som en horbock. Han har dessutom sällskap av Säpo.

3. Om du provat att äta antidepressiva så vet du att de är inga tabletter som missbrukare tar.

Hoppas JÅ träffar en ny snygg och trevlig kvinna att leva med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in