2020-04-28, 14:59
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Någon som vet vad alla har för skylt på sig? Såg inte när de satte på sig. Ser bara Julias är ”Avbryt mig hela tiden”.

De ska fälla krokben för Sami, stjäla Mergims saker och skrämma Frida.
2020-04-28, 14:59
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Men visst är det bara adhd-medicin hon tar?
Alltså det vet jag inte. Men jag tror det
2020-04-28, 15:00
Medlem
Varför vågar ingen göra något mot mergim????
2020-04-28, 15:00
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddyslilmonster
Elvanse innehåller lisdexamfetamindimesylat som inte är bra att blanda med alkohol. Elvanse har en verkningstid på 13 timmar så även de inte dricker nu kommer hon fortfarande ha det i kroppen när alkoholen kommer.
Melatonin är kroppens egna sömnhormon och inte farligt alls att blanda med alkohol. Melatonin säljs i de flesta andra europeiska länder i hälsokostbutiker.

Okej, hon käkar lisdex.

Jag förstår om man läser fass, för där varnas ALLT för att blandas med alkohol.

gissar att hon är väl upptrappad på sin dos och skulle känna mer om hon inte tog den. Så är det iaf med mitt metadon, som iofs är långt ifrån samma sak som lisdex.
2020-04-28, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ok, tack! Varför har varken Jasmine eller Lennie skyltar? Har inte tittat på liven idag så missat mycket
2020-04-28, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Nej jag fattar att det inte är morfin hon tar men det måste ge någon som effekt med alkohol. Hon nyttjar ju medicinen på fel sätt och det visas i tv och ser ser inte bra ut tycker jag. Det är ju inte ett skitsunt tänk att känna att man måste blanda båda för att bli pigg, glad eller få mer energi.

Själv vet jag inget om hennes medicin, men tänker att det kanske har med om tabletterna ska tas på fastande mage eller att vissa timmar ska förflyta innan nästa osv..? Tror vi ska låta detta vara upp till BB och personen i fråga att själv styra över. Jag är bara glad att hon kan leverera ngt innehåll till detta då vissa trots allt är lite bristfälliga i sin vokabulär mm.
2020-04-28, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Okej, hon käkar lisdex.

Jag förstår om man läser fass, för där varnas ALLT för att blandas med alkohol.

gissar att hon är väl upptrappad på sin dos och skulle känna mer om hon inte tog den. Så är det iaf med mitt metadon, som iofs är långt ifrån samma sak som lisdex.

Hon tar dock inte medicinen varje dag. Hon har ofta sagt där inne att hon varit utan medicin i flera dagar.
2020-04-28, 15:03
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Tyckte att det var dumt igår att inte Frida fick tittarfrågor, så man kunde fråga henne varför hon tog i hand på att hon ville bli team rainbow och sen svek. Frida ska ut

Suggan fick aldrig bli Rainbow utan de tog in PW. Sen har hon surat över det och kåtat sig på pojken med husporslinet i käften som tycker hon är äcklig och vidrig med att obehindrat flaxa med sin nakna vagina på dagtid.
2020-04-28, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Varför vågar ingen göra något mot mergim????
Julia snodde mat från hans tallrik men han reagerade inte ens. De tycker nog han är skittråkig nu när han ska sura så ingen orkar väl med honom.
2020-04-28, 15:05
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

ha ha, hoppas vi får se en Mergim-flipp när han inser att något han verkligen gillar är stulet. Bästa vore ju om någon "stal" Lennie från honom. Nej vad elak jag är nu, de är så söta tillsammans.
2020-04-28, 15:07
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ok, tack! Varför har varken Jasmine eller Lennie skyltar? Har inte tittat på liven idag så missat mycket
De hade skolprov med Kunskapsfågeln, Lennie och (otroligt nog) Jasmine klarade sig bäst.
2020-04-28, 15:07
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddyslilmonster
Hon tar dock inte medicinen varje dag. Hon har ofta sagt där inne att hon varit utan medicin i flera dagar.

Ja det är nog knappast vad hennes läkare rekommenderat/bestämt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in