2020-04-27, 22:47
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
https://www.youtube.com/watch?v=HKs_RZk-9g4
Där kom en annan feed lär nog bli lite frågor åt Trumpen i afton också
Trodde trumpen gett upp.
Så man ställer sig frågan, vågar trumpen svara sakligt alla problemen om han kommer.
Eller ska han stå yla fake news så fort verkligheten kommer nära i frågorna?

Personligen orkar jag inte se han i dessa COVID-19 PK längre, och enbart för han säger så lite om allt om smittan och hur man ska lösa det.
Utan det är bara jag jag jag, business business business, eller andra upprepningar som ingen förstår ska hjälpa federalt för COVID-19 pandemin och sina medborgare.
Citera
2020-04-27, 22:48
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbertEnben
Tydligen blir det något i dag: https://www.youtube.com/watch?v=yn79_GOnqOw

Mycket spännande få se om Trump hostar upp sig eller hur det går. Man kan hoppas för det amerikanska folket att det inte blir mer dumheter nu. Och helst ingen sarkasm.

Ehm, Trumpeten ser trött och allmänt förvirrad ut. Han säger något som iaf för mig är helt ohörbart

https://twitter.com/atrupar/status/1254869376538468355?s=19
Citera
2020-04-27, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Ehm, Trumpeten ser trött och allmänt förvirrad ut. Han säger något som iaf för mig är helt ohörbart

Men gud hur han ser ut. Han ser ut som han just vaknat, svullen och plufsig. Få se hur pigg han är om en liten stund då. Kanske aderalldags igen. Det är alltid en upplevelse. Det är väl det ekonomiska som ska avhandlas nu men han är ju så dålig på att tala. Han läser innantill utan tonfall eller så har han femton fraser som han varierar typ.
Citera
2020-04-27, 23:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Han säger "I love everybody" ingen aning om varför han säger det dock
Citera
2020-04-27, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Han säger "I love everybody" ingen aning om varför han säger det dock

Fast kanske hallo everypbody är mer troligt. Fast ditt var festligare. En psykopat som love everybody haha.
Citera
2020-04-27, 23:05
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Men gud hur han ser ut. Han ser ut som han just vaknat, svullen och plufsig. Få se hur pigg han är om en liten stund då. Kanske aderalldags igen. Det är alltid en upplevelse. Det är väl det ekonomiska som ska avhandlas nu men han är ju så dålig på att tala. Han läser innantill utan tonfall eller så har han femton fraser som han varierar typ.

Citat:

Va fan han är ju påtänd? Titta på pupillerna så där ser det ut när man tagit uppåttjack, det är ju inte som att han sitter i ett nedsläckt rum? Vad är nu detta?
Citera
2020-04-27, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Va fan han är ju påtänd? Titta på pupillerna så där ser det ut när man tagit uppåttjack, det är ju inte som att han sitter i ett nedsläckt rum? Vad är nu detta?

Ohh nu blir jag upphetsad. Vad kan hända ikväll nu då när hjärnan fått sig lite extra godis. Blev tvungen att förstora och glo på ögonen och de ser jättekonstiga ut. Hela han ser konstig ut. Han kanske har fått någon medicin och så överdoserar han. Eller nåt.
Citera
2020-04-27, 23:22
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ohh nu blir jag upphetsad. Vad kan hända ikväll nu då när hjärnan fått sig lite extra godis. Blev tvungen att förstora och glo på ögonen och de ser jättekonstiga ut. Hela han ser konstig ut. Han kanske har fått någon medicin och så överdoserar han. Eller nåt.

Centralstimulantia, förmodligen amfetaminbas kul när man är 20 bast rena döden för någon som är lika gammal som Trump är.
Senast redigerad av DaEzz 2020-04-27 kl. 23:26.
Citera
2020-04-27, 23:41
Medlem
Ondahamsterns avatar
Det märks att Trump nu håller sig till vad som står på pappret/manuset, han låter mycket mer statsmannamässig då han håller sig till det han ska säga
Citera
2020-04-28, 00:11
Medlem
Ondahamsterns avatar
Kommer det ingen fråga om rengöringsmedel så är det bekräftat i mina ögon att pressen har blivit varnad om att inte ställa sådana frågor och därmed så är det riktigt, illa.
Citera
2020-04-28, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Kommer det ingen fråga om rengöringsmedel så är det bekräftat i mina ögon att pressen har blivit varnad om att inte ställa sådana frågor och därmed så är det riktigt, illa.

Kom en fråga om det och Trumps sa I can't imagine that, alltså att någon tog det han sa på allvar eller vad han menar är svårt att förstå, sarkasmen kanske? Ytterst förvirrande. Men han lyckades hindra sig från att skrika och snöflinga kring det. Imponerande.
Citera
2020-04-28, 00:31
Medlem
Milsvid skillnad i proffsighet mellan Pence och Trump. Pence är en extremt konservativ, tråkig gubbe - men han framstår som fullblodsproffs jämfört med Trump. Den enkla skillnaden är att Pence inte får psykbryt på journalister, beteer sig helt enkelt rätt hövligt och ger intryck av att förädla svara på frågor. Sen slirar han och trixar, men de gör alla politiker. Dom undviker svara på direkta frågor och kritik.

Trump yrar som vanligt om att det är synd om honom, viruset har förstört det HAN byggt etc. etc.
Hittills inget urspårat, men får.väl se när journalister frågar. Kommer garanterat bli massor upprepning om vad han gjort för 3mån sen (reseförbud & "ventilators" ) och sen hur fantastiskt det ska bli om 3mån. Nuläge kan han inte hantera
Senast redigerad av TheKop 2020-04-28 kl. 00:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in