Citat:
Ursprungligen postat av
urgt
Skoj att folk börjar jämföra med hela befolkningsmängden nu när t.o.m. jämförelser med hjärtinfarkt och annat börjat se läskiga ut. "Nån procent av befolkningen död liksom, vafan..."
Vill se noll gnäll om terroristattacker och liknande framöver, för där kan man verkligen snacka piss i oceanen om man ska köra såna jämförelser.
Jag håller med, noll gnäll nu då det gäller annat som terrorism, fartygskatastrofer, tsunamis och liknande.
Sen då det gäller ekonomi, varför inte sänka skatterna ordentligt nu efter detta och låta folk klara sig själva. Varför betala för sådant som att föräldrar ska vara hemma med barn dom inte egentligen tål, arbetslöshet, idrottsskador, universitet, bostadsbidrag, jämlikhet och kvoteringar, invandring, miljö, hbtq, bistånd och allt annat jag personligen inte har någon som helst nytta av utan bara tär på min bankkonto. Själv är man helt frisk och så hela familjen och belastar nästan aldrig sjukvård så varför subventionera alla svaga människor i samhället. Det finns många kontorsråttor med astma, diabetes, allergier, fetma, stress, psykisk ohälsa och fan vet allt som verkar drabba gaphalsarna.
Det är inte konstigt att dålig spermakvalitet och genitala missbildningar ökar hos unga pojkar och män, dom har ju fan ingen stake, ingen kampvilja utan oroar sig mer för ekonomin.
Man är trött på cirkusen detta land håller på med år efter år och som en del märkligt nog slår sig för bröstet inför och påstår att vi är bäst.
Egentligen vill man ju hjälpa och dela med sig men det finns en gräns då folk spottar på ens skattebidrag och tar det för givet.