2020-04-27, 23:13
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Julia kommer psyka ut Sami för hon vet att hon aldrig kan vinna så länge hon är kvar.
Alla måste fatta att dom är chanslösa mot Sami och Lennie.
Sami ❤️👍
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Att programmet läggs ner och att TV4 håller sig till sina egna program.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Trådens bästa inlägg!
Den här dyngan skulle aldrig producerats.
Värdelös casting.
Horribelt värdelösa deltagare.
Katastrof produktion.
PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Och Jassa är GLAD. Idioter som fick henne stanna. En vecka till med skriket, tog bort Martin. 🤮🤮🤮🤮

Dom skulle bytt plats
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Men hon gav ju honom två poäng och Julia två? Hon fick väl inte ge honom tre? Hon hade ju en extra att dela ut.

Nej hon kunde ge honom tre poäng och Julia ett
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Aw, är det sant? Vad ledsen jag blir att du säger så, verkligen :/
Visar ju återigen att du inte är läskunnig när du tror att jag någonsin skrivit att jag är utbildad psykolog.

Kommer de få nominera varandra den kommande veckan igen tro? Att de röstade på vem de ville rädda kvar var väl den här veckan bara för att det var kärleksveckan och allting skulle vara så puttinuttigt och kärleksfullt och positivt? Frida lär väl tyvärr ligga i skottgluggen igen, men då är det bara att fortsätta rösta kvar henne!!!!!

Handlar inte bara om det du sagt om Jassa utan även om tidigare inlägg. Är rätt säker på att du inte arbetar inom psykiatrin, isf är du otroligt dåligt påläst i ditt yrke, eller verkligen på fel plats.
2020-04-27, 23:14
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nej hon kunde ge honom tre poäng och Julia ett

Hm, är du helt säker?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Det är så jävla roligt att Jasmine kunde ha räddat Martin denna veckan om hon gav honom sin extra poäng.

Ja, nu sitter honom dessutom att vi gråter när detta var exakt vad hon ville!!!
Hoppas verkligen att Martin inser att Jasmine bara var en misstag
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Men hon gav ju honom två poäng och Julia två? Hon fick väl inte ge honom tre? Hon hade ju en extra att dela ut.
När de röstade så gav man 2 poäng och 1 poäng till två personer. Hon hade 1 extra poäng som hon kunde ge till vem som helst då hon vann tävlingen. Hon gav den extra poängen till Julia som satt säker med Mergim. Om hon valde Martin så hade han suttit säkert denna veckan.
2020-04-27, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det känns som ett fucking hån när jag ser så många skriva att hon fick en panikattack.
Testa att vara ute på stan och från ingenstans "falla ner i ett hål", tro att du håller på att dö i hjärtinfarkt, hyperventilerar dig blå i ansiktet och folk i din omgivning tror detsamma och tillkallar ambulans som i ilfart kör mot akuten. Nu har jag tack och lov fått diagnosen paniksyndrom så att jag slipper ta upp plats på somatiska. Att förlora kontrollen totalt på det sättet är en jävla mardröm och kan inte jämföras med när jag satt och trodde att mitt hjärta skulle brista pga förlorad kärlek. Båda gör ont som fan men det ena är en totalt overklig upplevelse.
Riktigt bra skrivet! Jag håller verkligen med dig. Hån är till och med för milt sagt. Det är sjukt problematiskt att sätta panikångest-stämpel på någonting som så uppenbart är någonting annat. Jag har upplevt ungefär samma som du i panikångestväg, OCH jag har upplevt samma sak som Jasmine i brustet hjärta-väg. Jag har blivit en blöt pöl på golvet av ledsamhet, frustration och förkrossning för att jag förlorat någon jag älskat, men det är verkligen inte synonymt med en panikattack.

Att säga att Jasmine var/är ledsen och hjärtekrossad är helt okej och rätt - för det var/är hon garanterat (och ingen har försökt ta ifrån henne det) - men att slåss för sitt liv för att alla ska tro/tycka/tänka att hon fick en panikångestattack är så urbota korkat. Hon förlorade sin trygghet och klart hon reagerar, men tala om det för vad det är.
2020-04-27, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Åhh ja!! Bästa läge om hon satt i soffan och det blev pusskalas deluxe 💙💛❤

Verkligen💕 Julia sitter och pratar om Svante nu.
2020-04-27, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Nej din dumma fitta, Frida ska ut.
Kommer frida eller mergin eller lennie inte ut. Går det inte bra for sammi.
2020-04-27, 23:19
Medlem
Globalisten55s avatar
Skulle vara trevligt om Svante hälsat på😂Men lär ju inte hända😪

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in