Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Har du missat att det är ett tv-program där de tävlar om en miljon? Som går ut på att vinna röster hos tittarna? Där de är högst medvetna om att folk tittar på dem? Men om du på riktigt tror att du kan jämföra min reaktion på hur en deltagare i Big Brother beter sig med min reaktion på hur en person jag möter i min yrkesroll beter sig så är du dummare än jag trodde.
Du får tro på Jasmine om du vill, men har man sett programmet och kan lägga ihop ett och ett så förstår man att MYCKET hon gör är strategiskt för att vinna röster och sympatier. Hon har suttit i bikten en hel vecka och gnällt på att hon inte känner lika starkt för Martin längre, att hon tappat känslor, att hon vill att han ska ut osv. Varför då? Japp, exakt.
Moder OUT från den här diskussionen.
Det känns som ett fucking hån när jag ser så många skriva att hon fick en panikattack.
Testa att vara ute på stan och från ingenstans "falla ner i ett hål", tro att du håller på att dö i hjärtinfarkt, hyperventilerar dig blå i ansiktet och folk i din omgivning tror detsamma och tillkallar ambulans som i ilfart kör mot akuten. Nu har jag tack och lov fått diagnosen paniksyndrom så att jag slipper ta upp plats på somatiska. Att förlora kontrollen totalt på det sättet är en jävla mardröm och kan inte jämföras med när jag satt och trodde att mitt hjärta skulle brista pga förlorad kärlek. Båda gör ont som fan men det ena är en totalt overklig upplevelse.