2020-04-27, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Nej din dumma fitta, Frida ska ut.

Jasmine ska ut.

Veckan efter skickar vi ut din morsa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Husmanskostas
Det är sånna som du som isf gör att psykiatrin är ett helvette att vara på, med den mentaliteten som sitter å snackar skit om patienter i fikarummet, byt yrke ffs
Man kan aldrig ta ifrån en annan människa dens sorg eller smärta, alla reagerar olika, gråter olika, låter olika, så inkompetent av dig att snacka sådär om du nu jobbar inom vården, alla har olika anknytning och trauman/upplevelse.
Även om en person "vrider på volymknappen" så är det ändå en reaktion som är orsakad av skev anknytning

Byt yrke!
Avgå!
Absolut, skickar in min uppsägning direkt imorgon. Klart det som någon på Flashback säger är sant!!! Det är ju sen gammalt det. Speciellt folk som antar saker om en som har absolut noll koll på en eller vem man är. Tack för att du gett mig den här upplysningen<3

Om du var läskunnig (vilket du inte verkar vara) så hade du sett att jag skrev att hon absolut är ledsen och att jag absolut inte tagit ifrån henne det. Men har man (vilket du inte verkar ha gjort) sett programmet innan så har hon haft sådana här "panikattacker" innan och att de ter sig på exakt samma överdrivna sätt. Att alla tänkande varelser (vilket du inte verkar vara) tvivlar på vad som är äkta och inte är fullt normalt.

Vill du ifrågasätta mitt yrke och tvinga på mig massa påhittade egenskaper en gång till kanske? Det var så längesedan sist, tänkte jag.
Medlem
denemos avatar
Citat:

Nej, Jasmine ^^
2020-04-27, 22:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guderian99
Varför skulle hon gå ut själv ni säger ju att hon bara fejkar sin kärlek till Martin eller?
Nja med tanke på hennes reaktion verkar det vara genuina känslor.
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Har du svårt att se? Det är Sami mot resten tjejer.
Ja där har du rätt!!! 🤣👍
Medlem
riskns avatar
''Jag hittade hans gamla sockar'' Säger Jasmine sluddrigt med gråten i halsen
Medlem
Jag har aldrig varit instängd i Big Brother huset. Jag vet inget om hur jag skulle reagera på separation av människor som jag har umgåtts med 24/7 i så många veckor. Det är ett experiment, glöm inte det. Under denna resa som vi har fått se, finns det ingen deltagare som inte har ändrat sig, anpassat sig, omgrupperat sig eller pratat illa om någon annan i huset. Att Martin lämnat tror jag kommer gynna Jassa i längden kanske till och med föra henne in i final.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Har du inte sett säsongen? Kollar vi på samma program?

Yes jag följer programmet.

Bipolär sjukdom innebär att man (om obehandlad) har skov/episoder av depression och mani/hypomani och däremellan neutralt stämningsläge. Skoven pågår som minst under några veckor och utvecklas successivt.

Att vara känslomässigt instabil och på dagsbasis växla mellan att vara arg och glad är inte detsamma som att ha bipolär sjukdom.
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:

Din sneknullade lilla hora, jassa ska ut
2020-04-27, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Oavsett vad vi än tycker om Jasmines reaktion nu, kan vi komma överens om att lindra hennes lidande och skicka ut henne nästa måndag? Så får hon träffa sin kära Martin.

Håller med..undrar om hon kommer att stanna kvar? Hon sa precis..vet inte om jag klarar mig här utan honom..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Oavsett vad vi än tycker om Jasmines reaktion nu, kan vi komma överens om att lindra hennes lidande och skicka ut henne nästa måndag? Så får hon träffa sin kära Martin.
Absolut!! Skriket från Halmstad ska hem så fort det går!! Jag ledsnade på henne redan dag 1!
Medlem
brajzillas avatar
och Jassa ligger och hyperventilerar i Martins skitiga gamla strumpor som hon hittat HAHAHA skärp dig för fan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in