Citat:
Ursprungligen postat av
Husmanskostas
Det är sånna som du som isf gör att psykiatrin är ett helvette att vara på, med den mentaliteten som sitter å snackar skit om patienter i fikarummet, byt yrke ffs
Man kan aldrig ta ifrån en annan människa dens sorg eller smärta, alla reagerar olika, gråter olika, låter olika, så inkompetent av dig att snacka sådär om du nu jobbar inom vården, alla har olika anknytning och trauman/upplevelse.
Även om en person "vrider på volymknappen" så är det ändå en reaktion som är orsakad av skev anknytning
Byt yrke!
Avgå!
Absolut, skickar in min uppsägning direkt imorgon. Klart det som någon på Flashback säger är sant!!! Det är ju sen gammalt det. Speciellt folk som antar saker om en som har absolut noll koll på en eller vem man är. Tack för att du gett mig den här upplysningen<3
Om du var läskunnig (vilket du inte verkar vara) så hade du sett att jag skrev att hon absolut är ledsen och att jag absolut inte tagit ifrån henne det. Men har man (vilket du inte verkar ha gjort) sett programmet innan så har hon haft sådana här "panikattacker" innan och att de ter sig på exakt samma överdrivna sätt. Att alla tänkande varelser (vilket du inte verkar vara) tvivlar på vad som är äkta och inte är fullt normalt.
Vill du ifrågasätta mitt yrke och tvinga på mig massa påhittade egenskaper en gång till kanske? Det var så längesedan sist, tänkte jag.