2020-04-24, 23:56
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Ja jag tycker mig se att Martin ofta suttit den senaste tiden och betraktat Mergim och Lennie och man ser att han TÄNKER haha
Lennie och Mergim ska till och med sitta bredvid varandra. dom sätter sig inte vid bordet lite på slump heller. hehehe
2020-04-24, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lennie och Mergim ska till och med sitta bredvid varandra. dom sätter sig inte vid bordet lite på slump heller. hehehe

Kom ihåg att de varit i samma lag sen Anty lämnade haha.
2020-04-24, 23:58
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Jullan är skön. Önskar henne allt väl men när Olga rusar in blir det något för mycket även för min smak.
Frida ut på måndag.
2020-04-24, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tv1000 med Ylva Maria Thomson eller vad hon hette som som höll i porren på den tiden.
BB behöver ju fan inte ens visa porr på Tv. Men fan låt oss se sex vilken tid som helst på nätet iallafall
Just det! Det var tider det. Men nu när porren är helt fri tycker produktionen att efter några pussar så är det nog. De får inte heller prata om snusk. Skönt att de har en stor censurknapp annars hade vi blivit allt för påverkade av detta dåliga beteende. Fylla och sex är av ondo. Händerna på täcket! Inget knull, kön eller snusk ska vi tittare behöva se.
2020-04-25, 00:00
Medlem
Lunatics avatar
Vafan jullan doppade toppen på skeden. lite klent.
2020-04-25, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det tror jag absolut. Vem fan hade inte blivit kåt över att Jullan klänger på en och tafsar. Då är jag ändå tjej men hade nog fan legat med henne efter idag när hon hade body och klackar på sig,

Jag är också tjej..hon är fett skrikig emellanåt men tycker ändå att hon är härlig på något sätt..har hoppats länge att hon ska försöka med Sami igen
2020-04-25, 00:04
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Jullan är skön. Önskar henne allt väl men när Olga rusar in blir det något för mycket även för min smak.
Frida ut på måndag.

Jullan är skön för att hon är udda i huset.
Dock kan kombon ADHD/Asperger/Alkoholist bli lite väl mycket både i huset och för oss tittare.
Tyvärr har hon helt tappat kontrollen över alkoholen senaste 2 veckorna och inte varit lika rolig som tidigare.

Jassa ut på måndag!
2020-04-25, 00:05
Medlem
Vem av de som hänger löst vill folket här ha ut härnäst då? 🤗
2020-04-25, 00:07
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff

Jassa ska ut varje gång hon hänger löst framöver
2020-04-25, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Skriket från Halmstad!
2020-04-25, 00:12
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Jullan är skön för att hon är udda i huset.
Dock kan kombon ADHD/Asperger/Alkoholist bli lite väl mycket både i huset och för oss tittare.
Tyvärr har hon helt tappat kontrollen över alkoholen senaste 2 veckorna och inte varit lika rolig som tidigare.
Jassa ut på måndag!

Det är ju uppenbart att det har blivit för mycket av mycket. Ett par öl efter jobbet med vänner är okej men det här känns lite som överkonsumtion och kanske BB får hålla koll även om hon är en stor flicka.
Frida är historia på måndag.
2020-04-25, 00:13
Medlem
Globalisten55s avatar
BB får sluta ge alkohol till Julia.Hon är skön härlig tjej men full är hon tyvärr oskön.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in