2020-04-24, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
De kommer aldrig umgås på utsidan förutom kanske någon enstaka gång efter programmet är slut. Men Alex fiskar följare hos Samis fans. De är helt olika människor och tror inte orten-Alex egentligen gillar raggar-Samis umgänge.
Jag älskar Sami och hatar Alex. Sami sa väl själv att Alex drog ner honom sista veckan i skitsnack och negativitet. Så skönt att den där äckliga smackaren åkte ut. Finns inte en chans att merparten av Samis följare vill ha något med Alex att göra.
2020-04-24, 18:37
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Så jävla uppenbart. Oj vad hon gör det medvetet. Skitledsen att han inte rök förra veckan. Och hon har nog givit upp nu. Hon har heeeela tiden tjatat om att om hon ryker, inget knull, sista gången Martin. Alla kort dragna och han är för soft för henne. Hon hajar att hon ryker. Bobgrejjen 🤢🤢🤢. Hon vill bara göra ett sista Statement. Ut!

On T: Jasmine behöver åka hem, NU!!!!

Samma här fan!! Hon skulle ha åkt ut förra veckan. Hon har ju sagt att hon vill att Martin ska lämna. Men ändå håller hon på med honom, hon utnyttjar honom.

Hon tror att tittarna gillar det men många har insett att hon bara spelar allt är fejk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jassa är värst ja, kan vara så som du säger att hon drar ned Martin.

Jassa drar inte ner Martin, han drar ner sig själv. (Förutom när han inte drar ner sig mellan varven, då är han skön!) Aldrig någonsin skön emot Jullan dock och allt som oftast svartnar hans ögon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Jag har aldrig sett någon vara så kär som mergim är i Lennart

Fast man ska inte spekulera i om folk är gay så jag tar tillbaka det uttalandet.
2020-04-24, 18:40
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Samma här fan!! Hon skulle ha åkt ut förra veckan. Hon har ju sagt att hon vill att Martin ska lämna. Men ändå håller hon på med honom, hon utnyttjar honom.

Hon tror att tittarna gillar det men många har insett att hon bara spelar allt är fejk.
Exakt. 👍
On T hjälp Martin kvar: Rösta ut Jassa!
2020-04-24, 18:41
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tror du inte hon gråter om Lennie skulle hålla på med Frida?
Herregud det hade tagit en vändning. Det hade knäckt kvinnan helt och hon hade säkert flyttat hem till Piggy.
2020-04-24, 18:42
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja
Danke! Trodde ju inget annat men ville ju bara få det bekräftat för själen.
2020-04-24, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
De kommer aldrig umgås på utsidan förutom kanske någon enstaka gång efter programmet är slut. Men Alex fiskar följare hos Samis fans. De är helt olika människor och tror inte orten-Alex egentligen gillar raggar-Samis umgänge.

😂🤣

Alex har fler följare än Sami på instagram. Varför ska han fiska hos Samis följare när han har Anty med 330 000 följare. För det mesta är ni ute och cyklar utan verklighetsförankring.
Hur många följare har Sami

Anty. 330 tusen följare
Alex 31 tusen följare
Sami 25 tusen följare

Vem behöver fiska hos vem ?

Ni lever i en illusion. Bubbla av förnekelse och vanföreställningar
2020-04-24, 18:43
Medlem
Missat det mesta idag pga jobb. Har det varit god stämning? Våra kärlekshälsningar lästs upp?
2020-04-24, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Har inte kollat så mkt idag. Har de fått in hälsningarna från tittarna?

Någon som vet??
2020-04-24, 18:46
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
😂🤣

Alex har fler följare än Sami på instagram. Varför ska han fiska hos Samis följare när han har Anty med 330 000 följare. För det mesta är ni ute och cyklar utan verklighetsförankring.
Hur många följare har Sami

Anty. 330 tusen följare
Alex 31 tusen följare
Sami 25 tusen följare

Vem behöver fiska hos vem ?

Ni lever i en illusion. Bubbla av förnekelse och vanföreställningar
Fast nu ska vi leva i verkligheten.
Alex hade redan alla sina följare, likaså Anty INNAN de klev in i BB. Sami hade väll typ Max 6000? Kan varit mindre... Rätta mig om jag har fel. Backar direkt.
2020-04-24, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Fast nu ska vi leva i verkligheten.
Alex hade redan alla sina följare, likaså Anty INNAN de klev in i BB. Sami hade väll typ Max 6000? Kan varit mindre... Rätta mig om jag har fel. Backar direkt.

TROR att Sami hade 8000. Oavsett så är han den som ökat mest utan konkurrens. Och tittar man på antalet personer som följer tex Alex när han kör Live så hade han lika gärna kunnat ha runt 1000 st.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in