Citat:
Ursprungligen postat av
Observer2020
Tycker bara de andra är trevligare, roligare och mer värdiga vinnare. Thats all ♥️ Dessutom ställde de till världens drama förra veckan och i natt var allt förlåtet. Det är falskt och manipulativt. Vad de än gör i huset kommer det inte att hålla irl.
Dessutom ingen hemlighet att jag gillade Amilia. Vad gjorde Amilia för att förtjäna att Jass och Martin hela tiden gick efter henne och provocerade med sina frågor. Vänta till dagen då Jass ser sin loverboy ha sin hand innanför Amilias bh och smeka hennes bröst.
Jag har egentligen ingen favorit, den sortens personer som jag gillar finns inte med.Det var första gången jag försökte se på BB. Slutade ganska fort för jag orkade inte lyssna på Amilias malande monologer om de andras brister, evigt ältande och analyserande. Ingen orkade säga mot henne till sist för då hade malandet aldrig tagit slut. Hon var så negativ att hon åt upp all energi hos de andra de orkade inte mera argumentera mot henne. Bytte kanal när hon började med sitt.
Började se mer på programmet då och då senare, men hon var fortfarande lika antipatisk. Jag har svårt för viss typ av personer, bl a de med låg EQ som är även elaka, eller personer med psykopatdrag. Jag tycker att Amilia har fått befogad kritik när man kritiserat hennes sätt att vara, däremot tycker jag inte att man skall kommentera negativt ngns utseende. Man har kallat både Jasmine och Julia för hora och luder och annat opassande, vilket jag tycker inte är OK heller.