2020-04-23, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ni kanske har diskuterat detta redan men jag missade samtalet med jasmine och martin igår, tittade på deras samtal efter amor nu.... alltså varför ställer jasmine frågor till martin och när han svarar så pussar hon på honom!!
Jag blir förbannad!
När de fortsätter prata så sitter hon konstant och småfnittrar, är det en försvarsmekanism eller försöker hon spela gullig?
Jag hoppas verkligen hon åker på måndag oxh låter Martin få andas ut, sexet de hade kändes mest som att jasmine tjatade till sig och han bara gixk med på det tillslut. Blir verkligen obekväm att titta på dom två tillsammans och hoppas för bådas skull att de hittar nya partners efter BB...

Började med att Martin la sig i sin säng. Jassa frågade "vill du sova med mig?" Martin svarade "jag vill alltid sova med dig". Han la sig med Jassa, de pussades o.s.v. Jassa viskade till Martin att hon ville ha sex. Han svarade "vill du ha sex med mig?" Sen var de rätt fort upp och hämtade kondomerna. Var inget tjat!
2020-04-23, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ni kanske har diskuterat detta redan men jag missade samtalet med jasmine och martin igår, tittade på deras samtal efter amor nu.... alltså varför ställer jasmine frågor till martin och när han svarar så pussar hon på honom!!
Jag blir förbannad!
När de fortsätter prata så sitter hon konstant och småfnittrar, är det en försvarsmekanism eller försöker hon spela gullig?
Jag hoppas verkligen hon åker på måndag oxh låter Martin få andas ut, sexet de hade kändes mest som att jasmine tjatade till sig och han bara gixk med på det tillslut. Blir verkligen obekväm att titta på dom två tillsammans och hoppas för bådas skull att de hittar nya partners efter BB...

Håller med. Hon pussar honom varje gång han boostar hennes ego. Gillar inte heller hennes stil, genomfalsk och manipulativ. Han är förälskad och ser inte det.

Tycker hon har lekt med hans känslor från dag ett. När hon dejtade Lennie så fick han igång hennes hormoner. Då hade hon sex med Martin på natten och igår sover hon med sin bästis. Allt är ett skådespel. Skönt att se att fler ser det. 😉
2020-04-23, 09:12
Medlem
askungens avatar
Fm: frukost på sängen, öppen nominering
Em: fika-frappuccino-lotteri
Kväll: middagsdejt och övernattning i annexet
2020-04-23, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Nä nakna kroppar är väl tabu för dig med din trosuppfattning, du är troligen en sån där stackare som måste ha kläder på badhus, springa omkring med en burka eller vad det heter och ber hysteriskt till Allah 69 gånger i timmen att Mergim genast slutar med sitt hädiska bög beteende samtidigt som du frenetiskt spammar här på fb att din hmm....nära släkting verkligen är fullständigt hetro!🤪
Är det för att ramadan börjar imorgon du har sån fruktansvärd hysteriskt panik att försöka övertyga oss (och dig själv?) att Mergim inte är bög?
Du är väl medveten att homosexualitet inte är ett brott i det här landet, trodde dom upplyste om sånt på sfi?🤔
Fast det där är ju ganska konstigt. I det här landet är det extremt laddat att amma sitt barn offentligt. Folk tar illa upp när någon visar ett bröst offentligt. Vem bryr sig, det är bara ett bröst.
Så visst är nakna kroppar till viss del fortfarande tabu i detta land och runt om i världen även om vi går mot en förbättring.
Senast redigerad av Halshuggning 2020-04-23 kl. 09:16.
2020-04-23, 09:15
Medlem
Spännande och se vad som händer i huset idag
2020-04-23, 09:19
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Underbart att se hur Mergim och Lennie får ert blod att koka och hjärnan gå på högvarv huruvida de är bögar. Ni får väl rösta ut dem om ni är så homofobiska.

F ö och off topic
Tar det som komplimang att nästan alla som vaknat skriver om mina inlägg 🤣😂 Tänk på att hålla er till ämnet annars kanske ni blir avstängda
Ja, kan det vara för att du förstör tråden med din desperata Mergim propaganda? 😉
Alvarligt, sover du aldrig?
Tror du skulle behöva en god natts sömn och ta en fridag från att spamma din skit här och göra något annat, kanske gå ut i friska luften några timmar. Säger det faktiskt i all välmening. 🙂
Du var ju bara lite irriterande i början, men nu har det ju urartat totalt, tyvärr.
Krya på dig!
2020-04-23, 09:29
Medlem
Citat:
Tycker bara de andra är trevligare, roligare och mer värdiga vinnare. Thats all ♥️ Dessutom ställde de till världens drama förra veckan och i natt var allt förlåtet. Det är falskt och manipulativt. Vad de än gör i huset kommer det inte att hålla irl.

Dessutom ingen hemlighet att jag gillade Amilia. Vad gjorde Amilia för att förtjäna att Jass och Martin hela tiden gick efter henne och provocerade med sina frågor. Vänta till dagen då Jass ser sin loverboy ha sin hand innanför Amilias bh och smeka hennes bröst.

Jag har egentligen ingen favorit, den sortens personer som jag gillar finns inte med.Det var första gången jag försökte se på BB. Slutade ganska fort för jag orkade inte lyssna på Amilias malande monologer om de andras brister, evigt ältande och analyserande. Ingen orkade säga mot henne till sist för då hade malandet aldrig tagit slut. Hon var så negativ att hon åt upp all energi hos de andra de orkade inte mera argumentera mot henne. Bytte kanal när hon började med sitt.

Började se mer på programmet då och då senare, men hon var fortfarande lika antipatisk. Jag har svårt för viss typ av personer, bl a de med låg EQ som är även elaka, eller personer med psykopatdrag. Jag tycker att Amilia har fått befogad kritik när man kritiserat hennes sätt att vara, däremot tycker jag inte att man skall kommentera negativt ngns utseende. Man har kallat både Jasmine och Julia för hora och luder och annat opassande, vilket jag tycker inte är OK heller.
2020-04-23, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Fast det där är ju ganska konstigt. I det här landet är det extremt laddat att amma sitt barn offentligt. Folk tar illa upp när någon visar ett bröst offentligt. Vem bryr sig, det är bara ett bröst.
Så visst är nakna kroppar till viss del fortfarande tabu i detta land och runt om i världen även om vi går mot en förbättring.

Har inget emot Fridas nakenhet och tycker det är sjukt om någon reagerar när en kvinna ammar.

Se bara hur homofober agerar mot Lennie och Mergim. De gissar och spekulerar. En och en är de som fromma lamm men kommer de i flock i marschkängor så sprider de inget annat än hat här i tråden.
Det sjuka av allt är att deras favorit är halvarab ... och finne !

samtidigt är deras uttalanden rasistiska och homofobiska. Lika vilsna som Sami var innan han gick in i huset och inte blev hjärntvättad av sina vänner. Visar hur lättpåverkad Sami är, nu är han en vanlig kille. Allt kanske är spel och teater.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-23 kl. 09:36.
2020-04-23, 09:30
Medlem
AnonymaJenss avatar
Förmiddag:
Frukost på sängen.
Öppen nominering.

Eftermiddag:
Fika-frappuccino-lotteri

Kväll:
Middagsdejt och övernattning i annexet.

Info från instagram.
Får vi välja så måste vi fan ge övernattningen till frida och lennie
2020-04-23, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ja, kan det vara för att du förstör tråden med din desperata Mergim propaganda? 😉
Alvarligt, sover du aldrig?
Tror du skulle behöva en god natts sömn och ta en fridag från att spamma din skit här och göra något annat, kanske gå ut i friska luften några timmar. Säger det faktiskt i all välmening. 🙂
Du var ju bara lite irriterande i början, men nu har det ju urartat totalt, tyvärr.
Krya på dig!

Må bästa man eller kvinna i BB huset vinna med ett leende på läpparna.
2020-04-23, 09:34
Medlem
Vi är överallt för dig Mergim.
2020-04-23, 09:36
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Har inget emot Fridas nakenhet och tycker det är sjukt om någon reagerar när en kvinna ammar.

Se bara hur homofober agerar mot Lennie och Mergim. De gissar och spekulerar. En och en är de som fromma lamm men kommer de i flock i marschkängor så sprider de inget annat än hat här i tråden.
Det sjuka av allt ör att deras favorit är halvarab ... och finne ! samtidigt som deras uttalanden är rasistiska och homofobiska. Lika vilsna som Sami var innan han gick in i huset och inte blev hjärntvättad av sina vänner. Visar hur lättpåverkad Sami är.

Eller Martin och Julia

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in