2020-04-22, 19:12
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Bra där Zingo! 👍
Observer har mycket att lära av er.🙂
Har varit sisådär...🤔 Men nu är det nu, och vi ska lära oss leva i verkligheten.

OnT: Hjälp Jassa hem på måndag! LOVA!!!!
2020-04-22, 19:14
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Jag är snäll.👍 Lika snäll som Sami är mot alla i huset.👍
JAG ÄR LIKA SNÄLL SOM JASSA 😜😜😜😜😜😜😜🙏🙏🙏🙏👍👍🤣🤣

OnT:kom ihop och visa solidaritet: Hjälp Jassa hem på måndag!
2020-04-22, 19:14
Medlem
Eagle35s avatar
Skådespelaren är igång igen och ska prata om att hon vill det ska bli dom två igen 😂 när hon redan kysste honom samma dag dom "gjorde slut"

Kör ut henne nu på måndag orkar inte med henne en vecka till!! Hon skulle åkt ut för länge sen!!
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-22 kl. 19:17.
2020-04-22, 19:15
Medlem
Jassa måste ut på måndag! Orkar inte en jävla vecka till med hennes pussande och psykflinande. Fruktansvärd människa!!!
2020-04-22, 19:15
Medlem
Feministen Kirsty Armstrong har talat. Ja, hon är säkert lika blåst som sin syster.
2020-04-22, 19:16
Medlem
Zingo2s avatar
Jass och Martin🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
2020-04-22, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Får Mergim skatteverket på sig nu när han kan ta ut 500 dollar i veckan genom hans videos på tiktok? När de frågade om han betalar skatt nickade han ja lite diskret. Yeah right =)

Kanske det

Sami lär bli upphämtad av Kronofogden. Bra med effektiva myndigheter
Love it 🥰😍

Alla ska göra rätt för sig även om ni bara spekulerar ang Mergim. Sami vet vi till 100% tack vare Lyxfällan..... hur fan kan man ställa upp ..... tyckte inte Sami gav något smart intryck. Smarta människor brukar knappast vara med i Lyxfällan. Snarare lite omogna människor vars föräldrar misslyckats.
Ringer hem till momsen och ber henne slänga räkning ..... och hon gör det säkert.

Inte särskilt begåvat 😮🤭 och tro att skulderna försvinner. De växer skulden som var 400 tkr till 1 mille.
Men det är killen ni känner igen er i så klart ni ska rösta på honom.
2020-04-22, 19:17
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Förutom att Martin gillar att knarka så är han en djurplågare. Säger att hans ”polare” doppat bröd i t-röd och matat fåglar. Han tycker även det är kul att titta på klipp när folk doppar bröd i laxeringsmedel och matat fåglar med och att de måste göra det när de kommer ut. I nästa mening hävdar han att han är mån om djur. Jag avskyr fåglar men skulle aldrig få för mig att göra något dylikt eller tycka det är kul att titta på folk som plågar djur.
Inte överraskande att just han av alla människor i det huset är den som gillar det.
2020-04-22, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Skådespelaren är igång igen och ska prata om att hon vill det ska bli dom två igen 😂
Säger hon att det inte är dem? De låg i natt och håller på hela tiden. Nu mjölkar hon honom om att han sa att han vill att de ska ha barn tillsammans. Vilket han kanske inte riktigt sa. Jag skäms när jag ser deras samtal. Hade så mycket hellre haft kvar Amilia och kört ut Martin.

En grej jag stör mig på Jasmine (mer än att hon skriker, är dum i huvudet och är et stort barn) är att hon hela tiden när hon pratar om deras bråk så säger hon ”det är så fräscht”. Antar att hon direktöversätter fresh eller något. Men lilla jävla idiot, du kan inte säga på svenska att ett bråk är fräscht.
2020-04-22, 19:18
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Kanske det

Sami lär bli upphämtad av Kronofogden. Bra med effektiva myndigheter
Love it 🥰😍

Alla ska göra rätt för sig även om ni bara spekulerar ang Mergim. Sami vet vi till 100% tack vare Lyxfällan..... hur fan kan man ställa upp ..... tyckte inte Sami gav något smart intryck. Smarta människor brukar knappast vara med i Lyxfällan. Snarare lite omogna människor vars föräldrar misslyckats.
Ringer hem till momsen och ber henne slänga räkning ..... och hon gör det säkert.

Inte särskilt begåvat 😮🤭 och tro att skulderna försvinner. De växer skulden som var 400 tkr till 1 mille.
Men det är killen ni känner igen er i så klart ni ska rösta på honom.
Men alltså hur mår du egentligen?
2020-04-22, 19:19
Medlem
DjPuttes avatar
Jaha då är det smaska på varandra igen
Jisses Jas fick han till korset börjar bli less henne rejält, Dag ssända hem hon till syrran så för Martin testa Julia!
2020-04-22, 19:19
Medlem
Jassa väntar på att Martin ska säga att han älskar henne, fria till henne och be henne bli mamma till hans ofödda barn på direkten. Först DÅ kan hon förlåta honom...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in