2020-04-22, 17:26
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Vafan. "Albanen" inte "albaner". Han är bögus maximus och hatar kvinnor, det har han visat.

Ojdå nu äter de varandra i poolen igen. Kan de visa någon respekt någonstans?
Haha ..finns inte på kartan han hatar kvinnor ..😂
2020-04-22, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CardiganDuffypoff
Mergim är äcklig, störande och jobbig och behöver helt klart komma UT UR garderoben och UT UR HUSET.. Ingen, absolut INGEN pussar och gullar med sin killpolare på det viset och beter sig som en liten flicka hela tiden om man inte är mer gay än JONAS GARDELLS BUTTPLUG....
Absolut inget fel på bögar bara på Mergim..
Lennie kan jag hållla med om att han är kul och en favorit från mitt håll..

Rösta du på gula rummet. Vi som ser live har hört de planera sin träning, frukost cykling ....
Med de kvar kommer sista veckan vara lika kul som när jag går på gymmet.
Behöver knappast se BB live.
Rosa rummet har lite fantasi. Sami ligger i hårdträning med sin bästis Martin. Snackar träning och diet nonstop. Är det det ni vill se så förstår jag att ni har drev mot rosa gänget 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
2020-04-22, 17:31
Medlem
Emmvalentines avatar
Vad är det för låt dom pratar om hela tiden ? Som lennie valde?
2020-04-22, 17:32
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Kul inlägg ..... Ingen kommentar heller Samis vikt. I detta landet ska kvinnorna vara trådsmala, ha ätstörningar.... annars behandlas dem som Amilia blev behandlad.

Han kan både vräka i sig mat, vara lite småfet utan att någon störs. Män med skev kvinnosyn skapar skoja ideal från sina p rullar
Smala kvinnor med plastbröst är det enda de ser sen de blev könsmogna.

Fast då det kommer till Amilia, i huset var hon väldigt uteslutande. Mobbade. JÄVLIGT Elak mot Frida. Och mot Lennie, fast det fattade hon inte för att hon var kär och svartsjuk. Glömmer aaaaaldrig då hon en natt låg och skrek att hon önskade hon var bög. Undrar varför, not. Just mobbinggrejjen med henne öppnar porten för hat. Varför har Sammi inget direkt hat? Några lama kommentarer. JUST därför. Han har inte mobbat någon. DET är inte via pakt och mobbing man vinner. Mobbingen kommer right back in your face bl.a här i från fb om du är en så sunkig person.

On T: Hjälp Jassa hem på måndag!
2020-04-22, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Jaha, så du har börjat med det nu? Tidigare i tråden har du sagt att du bara kollar på 7ans program. Ja, nog har dom kul vilket är väl kul för dom men som tittare att titta på 2 vuxna människor bete sig som 5-åringar blir tröttsamt efter ett tag.

Du är uppmärksam.... tidigare i tråden gjorde jag det jag skrev. Kollade bara på kvällarna men har abonnemang.... 14 dagar gratis .... och blir det bara träning och diet så tänker jag definitivt gå tillbaka till att se endast kvällar. Går på gym och behöver inte se det live 😍

Måste ha gjort intryck på dig ..... vem du än är 🤭 ska inte säga mer
2020-04-22, 17:36
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Du är uppmärksam.... tidigare i tråden gjorde jag det jag skrev. Kollade bara på kvällarna men har abonnemang.... 14 dagar gratis .... och blir det bara träning och diet så tänker jag definitivt gå tillbaka till att se endast kvällar. Går på gym och behöver inte se det live 😍

Eländet är snart slut. Men lite roligt är det ändå? 😜😜😜👍👍👍👍

OnT och glöm ej: Hjälp Jassa hem på måndag!
2020-04-22, 17:37
Medlem
Citat:

Klart jag är uppmärksam! Det är därför jag lägger märke till saker på liven
2020-04-22, 17:37
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Mergim kommer alltså sitta löst nästa måndag. Funderar på vem som kommer sitta mot honom beroende på hur DumFrida röstar. Sami får säkert en tvåa av henne men var lägger hon sin etta? På Martin, Lennie eller Jullan? Snabbsprutan kommer tyvärr sitta säkert med extra rösten från knulldockan och en röst från Sami. Knulldockan kommer upp i tre punktas tror jag med två från snabbsprutan och en från Jullan.
Allt är alltså beroende på hur DumFrida röstar. Men med all sannolikhet så kommer DumFrida att åka precis som planerat från Pink Ladies och fettot från början. Hon får väl bara en röst från peddoJocke och pojken med husporslinet i käften.
2020-04-22, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Fast då det kommer till Amilia, i huset var hon väldigt uteslutande. Mobbade. JÄVLIGT Elak mot Frida. Och mot Lennie, fast det fattade hon inte för att hon var kär och svartsjuk. Glömmer aaaaaldrig då hon en natt låg och skrek att hon önskade hon var bög. Undrar varför, not. Just mobbinggrejjen med henne öppnar porten för hat. Varför har Sammi inget direkt hat? Några lama kommentarer. JUST därför. Han har inte mobbat någon. DET är inte via pakt och mobbing man vinner. Mobbingen kommer right back in your face bl.a här i från fb om du är en så sunkig person.

On T: Hjälp Jassa hem på måndag!

Håller med...
2020-04-22, 17:41
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Läget nu för mig:
1 Sami
2 Julia
3 bryr mig inte övriga är bara tramsiga!
Så har det varit för mig länge.
2020-04-22, 17:41
Medlem
Zingo2s avatar
Sami som Amor.😀😀😀😀😀😀😀
2020-04-22, 17:42
Medlem
sami är skitnöjd över uppdraget

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto