2020-04-21, 21:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stacanovist
Jaja, gå och läs klart mein kampf nu.

Varför börja du yra om det?

Vi vita etniska svenskar klarar oss från detta och du blir vansinnig.

Skyll på Tegnell eller Darwin istället.
Citera
Medlem
Duerfs avatar
De har testat 2000 personer som jobbar inom äldrevården och en tredjedel har antikroppar. Lite mer tillförlitligt än 100 blodgivare, hur det testet än gick till.
Citera
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utspilld
Sverige ligger nu på 7e plats i världen sett till döda per miljon invånare (ministater borträknat såklart). Fortsätter det här så ligger vi snart i toppen ska ni se.

Ni ser, Sverige ligger alltid på toppen av alla länder. Precis som vi skall göra internationellt.

Corona-Bob Tegnell är nog stolt över att vi nu går mot toppen!
Citera
Medlem
sannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadharjag
Björn Olsen har börjat testa personal på äldreboenden i Stockholm, där hade 23 % antikroppar. Dock testade han även slumpmässiga personer i Stockholm och i princip ingen hade det. Håller med om att det är en skandal för övrigt.

Konstigt att han fick så höga siffror även om det är positivt. Ja håller med om att det är skrämmande att de inte får högre siffror för immunitet, kanske de testar fel kluster? Dödstalen är oroande eftersom vi har så några verifierade smittade. Konstigt, jag fattar inte.

Jag tror det här kunnat undvikas om man från början hade testat brett och identifierat de kluster som jag tror finns - med tanke på dödstalen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloffgloff
Du har rätt.

Diagrammet växer på höjden hela tiden,

Tegnells tidigare "stabilt 65 avlidna per dag" är nu mycket riktigt över 80 avlidna per dag 14 dagar tillbaka som Anders Jansson påpekade.

80 avlidna per dag räcker inte numera. Vi är lätt uppe i 120. Minst.
Citera
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Haha vilka experter då? menar du alla hobby forskare/epidemiologer här inne eller?
De i de länder där man gjort andra bedömningar.
Ge dej nu satkärring, skaffa dig en hobby om du har det tråkigt.
Citera
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subwoofer15
Om prov blivit kontaminerade måste det ju bli under 11%. Stolpskott.

Du tror alltså ingen har blivit smittad under tiden som gått efter testet? Berätta gärna mer hur det kommer sig
Citera
Medlem
Covids avatar
Kommer regimens opinionssiffror och popularitet att fortsätta öka i takt med dödstalen, eller kommer det en vändpunkt där de systemtrogna medierna börjar angripa Tegnell och regimen istället för att ta deras parti?

Kommer regimen att gömma sig under myndigheternas kjol när anklagelseakterna börjar komma, eller ska man kanske göra som de ledsna arschlena i USA och ”stämma Kina”?
Citera
2020-04-21, 21:55
Medlem
”Talang”-deltagaren Kenth Sundqvist död i covid-19
https://www.expressen.se/noje/talang-deltagaren-kenth-sundqvist-dod-i-covid-19/
Citera
2020-04-21, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
EN nioåring. EN.

Jag stannar där.
Hur många behöver du?
Tycker du inte ens att det är ganska fascinerande? Hur man kan träffa 172 personer utan att smitta någon?
Det verkar inte så. Det i sig är ganska fascinerande.
Citera
2020-04-21, 21:56
Medlem
sannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maharaja79
Ang. antal smittade i befolkningen

Italien och Frankrike gick ju ut och "varnade" andra länder för att överskatta antal smittade i befolkningen, för ett tag sedan, detta då de hade sett förvånansvärt låg andel i befolkningen som hade haft smittan (trots höga dödstal). Minns inte var jag läst detta tyvärr, troligen utländsk MSM. Kanske ngn hittar uppgifterna om man googlar lite. Men om det stämmer, så är det ju ett oerhört viktigt observandum.....

Ja exakt. Det enda ställe där jag tror de identifierade spridningen mest var just Sydkorea där man hade det i ett "kluster" i form av den sekten i kyrkan. Det verkar på mig som man inte hittat det "kluster" varifrån den höga dödssiffran i speciellt Stockholm kommer ifrån. Det är ett marigt virus det här ...
Citera
2020-04-21, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Blattarna bor Såvitt jag vet i utanförskapsområden. Så det kan drabba ”rasrena, etniska svenskar” som bor under liknande förhållanden.

Kan ev. allt tyder på att vi Svenssons glider lätt från detta...

Förstår att ni värdegrundsdudes blir vansinniga över detta faktum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in