2020-04-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jasmine: Jag har bara kommit med två killar i mitt liv. Mitt ex och Martin
Sa hon det? Började precis titta. Hon verkar ju extremt pryd, hon verkar knappt känna igen de mest vanliga ställningarna.

Herregud, hon är tjugosex år! Inte sexton!
2020-04-21, 20:04
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahaha, okej. Nu är det ju Jass som super Lennie full och får honom att prata om hans sexvanor, det antar jag är helt i sin ordning?
Lite skillnad på att dricka sig fulla tillsammans gentemot en kille som super ner en tjej och sen skickar henne till en annan kille som ska passa på att utnyttja henne? Eller?
2020-04-21, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jasmine: Jag har bara kommit med två killar i mitt liv. Mitt ex och Martin

Så de har nuppat alltså...?
2020-04-21, 20:07
Medlem
xrlpyts avatar
Nu blir det fuktskador lite överallt i stugorna när Lennie pratar sex. Jass tankar honom full mellan varje fråga, jag är lite rädd för vad som ska hända när Frida kommer in i rummet. HAR vi en två timmar lång censur på DC snart?
2020-04-21, 20:09
Medlem
Någon som vet och orkar svara på vart sami var tidigare idag när han var borta? Hos tandläkaren igen eller? Nån som har koll?
2020-04-21, 20:10
Medlem
avixs avatar
Citat:
Eller kan man uppfatta skillnaden mellan ett skämt och en uppmuntran till våldtäkt? Jag vet inte.
Ja jag kände för att vara lite pryd kanske!?
Citat:
Nu blir det fuktskador lite överallt i stugorna när Lennie pratar sex. Jass tankar honom full mellan varje fråga, jag är lite rädd för vad som ska hända när Frida kommer in i rummet. HAR vi en två timmar lång censur på DC snart?
Alltså så jävla kul det ska bli när Frida kommer in och Lennie är på G!! Bara någon börjar ta upp ämnet så kommer det bli kalas.
2020-04-21, 20:11
Medlem
Jasmine säger att de gått ”väldigt väldigt” långt när det kommer till det sexuella. Och erkänner att hon sugit av honom men jag fattade som att de inte legat.

Då har man väl för fan inte gått ”väldigt väldigt” långt. Om Martin hade knullat på henne analt och fistat henne, då hade de gått ”väldigt väldigt” långt. Hon blir bara barnsligare ju mer hon pratar. Han fick inte gå ner på henne men hade tydligen försökt.
2020-04-21, 20:12
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Någon som vet och orkar svara på vart sami var tidigare idag när han var borta? Hos tandläkaren igen eller? Nån som har koll?
Ingen vet, BB:s insta skriv bara att han var utanför huset en stund av privata skäl. Kan betyda vad som helst.
2020-04-21, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Haha Julia hade bråttom att fylla på glaset så fort det var slut. Hon har ju en hel flaska för sig själv så dejten lär nog vara ett tag?

För Julia är valet mellan kille och alkohol ett enkelt val. Men det är kul att slippa dricka ensam även om det bara var hon som drack.
2020-04-21, 20:15
Medlem
Citat:
Lennie verkar ju vara väldigt mycket bög.

/ironi

Särskilt som han haft ett långt förhållande med en tjej. Åtta år står man inte ut om man inte är kär, den saken är klar. Smygbögarna här spekulerar för att få utlopp för sina egna fantasier.
2020-04-21, 20:15
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Jaha, kul att du vet ålder på alla här inne och hur vi ser ut!
Skrev inte vet men får känslan och ser framför mig. Hatet och avundsjukan mot Jasmine känns inte friskt och det är knappast normala män som sitter och dekar ner Jasmine. Så djävla galen är hon inte heller som vissa vill framhålla. Om Frida varit snygg skulle ni gått igång på henne men icke sa nicke. Hennes kroppshydda känns nog mer välbekant.
2020-04-21, 20:17
Medlem
skillemandinkis avatar
Nu måste de snart ha gått 3 timmar och Frida har inte ens gått på date... hur fan ska dom hinna?!? Adhd Lennie har redan glömt bort allt de skulle göra...
vem tar de bort från tävligen? Martin kanske?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in