Citat:
Ursprungligen postat av
Zoom008
Har du problem med att se en ung vacker tjej? Ser framför mig en massa feta bitterfittor då man läser era kommentarer om Jasmine. Jasmine är den snyggaste tjejen som varit i huset någonsin vilket du och andra här verkar ha djävligt svårt att svälja. Jasmine har också god smak och klär sig snygg medan du förmodligen sitter hemma med skitiga flanellbyxor. Det lyser igenom hur dåligt du och dina gelikar mår.
Nejdå, men går man runt och visar godsakerna hela tiden så är man en slampa, det är sen gammalt, sen kan det ha en viss påverkan hur en människa är förövrigt för att man ska känna sig nödgad att nämna saker och ting vid dess rätta namn..
Och vad gäller Jasmine så är hon lätt som en
Kalle Anka tidning att läsa i sitt beteende vilket ger en bra bild om hennes taktik och plan .
Vet inte om du bor i djungeln ock kommunicerar med klickljud och grejer, och där männen helt naturligt går runt med en strut på löken och kvinnorna helt bara på underdelen?
Här i den moderna västvärlden där det finns ett ENORMT överflöd med klädtrasor att skyla sig med så kan vi ta för givet att människor som ändå demonstrativt måste visa upp det heligaste har en agenda med det som kvalificerar dem att kategoriseras som slampor..
Att vara en slampa behöver inte vara någonting negativt men jag tillhör inte alls Jasmines fanclub om man säger så, jag höll verkligen tummarna för att hon skulle lämna igår i stället för Amilia

….