2020-04-21, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Har du problem med att se en ung vacker tjej? Ser framför mig en massa feta bitterfittor då man läser era kommentarer om Jasmine. Jasmine är den snyggaste tjejen som varit i huset någonsin vilket du och andra här verkar ha djävligt svårt att svälja. Jasmine har också god smak och klär sig snygg medan du förmodligen sitter hemma med skitiga flanellbyxor. Det lyser igenom hur dåligt du och dina gelikar mår.

Jag tycker inte hon är snygg alls, knappast den snyggaste i historien.
2020-04-21, 19:37
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Bra intervju med Amilia, bra svar och bra frågor.👍
Nja, tycker nog det var samma gamla klyschiga politikerretorik och innehållslösa evighetsmonolog som vanligt. Men hade inte förväntat mig annat av Amilia iofs.
Orkade bara till hälften dock.
2020-04-21, 19:39
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Det är enorm skillnad i huset nu när Trion Amilia,Alex och Victoria är borta.Det är betydligt bättre stämning där nu
Minst sagt!
Dom tre skulle överhuvudtaget aldrig kommit förbi castingen, det är tv4 största misstag denna säsong.
Senast redigerad av Hydraulslang 2020-04-21 kl. 19:42.
2020-04-21, 19:40
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Tror dom flesta skiter i vad du tycker.
Jass är inte snygg, hon är hemsk.🤮
2020-04-21, 19:40
Medlem
avixs avatar
Illa att varje tjej på Lennies dejter bara är där för att dricka så mycket som möjligt!
2020-04-21, 19:43
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Illa att varje tjej på Lennies dejter bara är där för att dricka så mycket som möjligt!
Vad ska dom göra? Prata allvar med honom går ju inte!?!?!?
2020-04-21, 19:46
Medlem
skillemandinkis avatar
Martin den lilla fittan alltså!
Håller upp vinflaskan som om - är de någon som vill ha?
Varpå Frida säger - jag tar gärna de till maten sen.
Martin- de här tar jag, vi får mer sen.
Men när Julia undrar om dom tror de kommer mer så säger Martin nej. Jävla råttjävel alltså! Ska skicka sörakickers på han
2020-04-21, 19:49
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Har du problem med att se en ung vacker tjej? Ser framför mig en massa feta bitterfittor då man läser era kommentarer om Jasmine. Jasmine är den snyggaste tjejen som varit i huset någonsin vilket du och andra här verkar ha djävligt svårt att svälja. Jasmine har också god smak och klär sig snygg medan du förmodligen sitter hemma med skitiga flanellbyxor. Det lyser igenom hur dåligt du och dina gelikar mår.
Du är ju dum på riktigt, hon är inte attraktiv alls, breda axlar, stora fötter, stora händer, inga kvinnliga former, sneda och glesa ögon. Kär sig som en gammal småländskt torpakärring från 40talet. Snälla va fan
2020-04-21, 19:50
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vad ska dom göra? Prata allvar med honom går ju inte!?!?!?
Haha nä jag vet, han är som ett barn när det gäller att prata om något vettigt. Det är ändå lite kul när BB ska ha kärleksvecka och den som blir utvald att gå på dejter med husets alla tjejer är kär i en kille.
2020-04-21, 19:51
Medlem
123....s avatar
Citat:

Nejdå, men går man runt och visar godsakerna hela tiden så är man en slampa, det är sen gammalt, sen kan det ha en viss påverkan hur en människa är förövrigt för att man ska känna sig nödgad att nämna saker och ting vid dess rätta namn..
Och vad gäller Jasmine så är hon lätt som en Kalle Anka tidning att läsa i sitt beteende vilket ger en bra bild om hennes taktik och plan .

Vet inte om du bor i djungeln ock kommunicerar med klickljud och grejer, och där männen helt naturligt går runt med en strut på löken och kvinnorna helt bara på underdelen?
Här i den moderna västvärlden där det finns ett ENORMT överflöd med klädtrasor att skyla sig med så kan vi ta för givet att människor som ändå demonstrativt måste visa upp det heligaste har en agenda med det som kvalificerar dem att kategoriseras som slampor..

Att vara en slampa behöver inte vara någonting negativt men jag tillhör inte alls Jasmines fanclub om man säger så, jag höll verkligen tummarna för att hon skulle lämna igår i stället för Amilia ….
Senast redigerad av 123.... 2020-04-21 kl. 20:04.
2020-04-21, 19:53
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maern23
Den som tycker jasse är snygg gillar med säkerhet barnporr.fy fan.
Tyckte hon såg bra ut, i början av Rainbow eran.
Men ju mer man såg av hennes personlighet så......👎
2020-04-21, 19:55
Medlem
Vafan håller jassa på med. 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in