Det är enorm skillnad i huset nu när Trion Amilia,Alex och Victoria är borta.Det är betydligt bättre stämning där nu
Skojar du eller. En sådan skön stämning hoppades jag från början av BB 2020. Nu är dessa tre partypoopers borta och äntligen är vi tillbaka till ursprungliga BB. Inte helt och hållet men ändå andrum för de som är kvar. Man ser ju alla som ler just nu utan någon spänning. Lennie snackar äntligen utan att grymta.
Jag kollade till sovrum 2, Martin konstaterar att Frida borstar tänderna. Hon hoppas få hångla, konstaterar han.
Frida är ju en swinger så hon är inte blyg av sig precis.Men lite svårt med dem killarna som är kvar.Två föredrar killar en är upptagen.Sami vill inget alls
Julia är på dejten bara för alkoholen, Lennie skiter hon i.
Jag förstår henne. Hur kul är det att vara på dejt med en snubbe som är kär i en annan snubbe? Sen har det varit jäkligt trist i huset idag av det jag sett.
Oj, tre flaskor vin till lilla Jass, i kväll kan det bli åka av för Martin. Kom igen Lennie, ta ditt ansvar som wingman och sup ner jäntan och lämpa över henne till Martin full och kåt.